شنبه 14 مهر 1403

اخباری: استحقاق کسب امتیاز مقابل پرسپولیس را داشتیم؛ چمن ورزشگاه تختی مشکلی نداشت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
اخباری: استحقاق کسب امتیاز مقابل پرسپولیس را داشتیم؛ چمن ورزشگاه تختی مشکلی نداشت

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان، گفت: آنالیز خوبی از پرسپولیس داشتیم و حداقل یک امتیاز حق ما از این دیدار بود.

به گزارش مشرق، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنان خودم و مجموعه چادرملو تبریک می‌گویم که جنگیدند و کاری کردند که حریف به چالش کشیده شده و تا دقیقه پایانی برای رسیدن به گل، انتظار بکشد.

وی افزود: آنالیز خوبی از پرسپولیس داشتیم. یک اشتباه روی یک لحظه غفلت در خط دفاعی رخ داد و گل دریافت کردیم. می‌خواهم از جمله کلیشه‌ای استفاده کنم که چیزی از ارزش تیم ما کم نمی‌شود. امروز با چشمان خودم دیدم که پرسپولیس از چه حمایت‌هایی استفاده می‌کند.

اخباری در رابطه با نحوه بازی چادرملو، اظهار داشت: خوب بودیم، اما کافی نبود. حداقل یک امتیاز حق ما از این دیدار بود. مدافعان ما تا نیمه زمین پیش می‌آمدند تا نشان دهند دنبال چه سبکی از بازی هستیم.

سرمربی چادرملو در رابطه با وضعیت چمن ورزشگاه تختی، گفت: بازیکنان بهتر می‌توانند در رابطه با چمن اظهار نظر کنند. من از بازیکنانم پرسیدم گفتند مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: برخی مسائل را باید در نظر بگیریم. شاید یکی دو بازیکن ما در لیگ برتر بازی کرده بودند و به نوعی اولین بارشان بود که مقابل پرسپولیس بازی و هوادارانش بازی می‌کردند. باید درک‌شان کنیم تا تجربه بیشتری به دست بیاورند.

اخباری ادامه داد: شرایط برگزاری بازی خوب بود، اما در مورد داوری باید نکته ای بگویم. قبل از بازی گفتند VAR دارد و مشکلی وجود ندارد، اما از ابتدا تا انتهای بازی VAR وجود نداشت. متاسفانه همان چیزهایی که برخی تیم‌ها هر هفته استفاده می‌کنند، اینجا نبود. مسائل ظالمانه‌ای وجود دارد که عدالت را دور کرده است. همان یک بازی که قرار بود پخش مستقیم به ما برسد، VAR نبود که اگر بود صحنه هایی اتفاق افتاد که می‌شد روی آنها مانور داد.

وی ادامه داد: خیلی صحنه ها وجود دارد و یک نمونه آن خطایی بود که گولسیانی روی بازیکن ما انجام داد و فیلمش هم موجود است. از تیم داوری خیلی ناراحتم نه به خاطر قضاوت شان بلکه به خاطر برخوردی که با یک تیم شهرستانی مظلوم داشتند.