پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اخبار کوتاه کردستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اخبار کوتاه کردستان

سنندج - ایرنا - معرفی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، جان باختن یه نفر در تصادف رانندگی و زایمان موفق مادر باردار دیواندره‌ای به کمک تکنسین‌های اورژانس از جمله اخبار کوتاه استان کردستان در روز سه‌شنبه 11 آذر است.

به گزارش ایرنا، مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور سردار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا در سنندج برگزار شد.

سردار ارجمند فر در این مراسم با محکوم کردن ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: دشمنان با انجام این ترورهای ضد بشری، ایجاد جنگ و تنش در منطقه و اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی سعی بر ناامن کردن کشورمان دارند که با رشادت مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم اظهار داشت: این سپاه با استفاده از نیروهای خود در عرصه‌های مختلف و در تمامی ایام سال مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است و علاوه بر حراست از امنیت پایدار منطقه در حوزه محرومیت زدایی، سازندگی، اجرای طرح‌های پزشکی بهداشتی شهید سلیمانی، مبارزه با ویروس کرونا و توزیع کمک‌های مومنانه نیز فعالیت دارد.

در این مراسم از زحمات سردار حمزه فلاح تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی شد.

زایمان موفق مادر باردار به کمک تکنسین‌های اورژانس

با اعلام شروع علایم زایمان خانم باردار در روستای کوس عنبر در 65 کیلومتری دیواندره در بخش سارال، آمبولانس پایگاه اورژانس هزارکانیان به همراه مامای مرکز بهداشت به محل اعزام شد.

به همت مامای مرکز بهداشت و هچنین اقدامات تکنسین‌های اورژانس این زایمان به صورت موفقیت آمیز انجام شد و پس از انجام اقدامات حمایتی لازم مادر به همراه نوزاد دختر در کمال صحت به بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان دیواندره تحویل داده شدند.

یک نفر بر اثر تصادف رانندگی در محور سنندج - دیواندره جان باخت

رییس پلیس راه دیواندره - سنندج گفت: شب گذشته به علت لغزندگی و یخ زدگی سطح جاده در یک کیلومتری شهر دیواندره یک دستگاه سواری پژو405 از مسیر خود خارج شد.

سرگرد محمد زندی افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان پژو 405 مصدوم شده و توسط نیروهای مرکز فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافتند که به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند.

سرگرد زندی با بیان اینکه در حین حادثه یک جوان اهل روستای جعفرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان در حال امداد رسانی به مصدومین بود افزود: در حین لحظه یک دستگاه پراید به علت تخطی از سرعت غیر مجاز با انحراف از مسیر پس از برخورد با این جوان وی را به کام مرگ کشاند.

*س_برچسب‌ها_س*
اخبار کوتاه کردستان 2
اخبار کوتاه کردستان 3