شنبه 28 مهر 1403

اخلاق تند و تیز ستاره لهستانی در رختکن / بالاخره مشخص شد: چرا لوا کاپیتان بارسا نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اخلاق تند و تیز ستاره لهستانی در رختکن / بالاخره مشخص شد: چرا لوا کاپیتان بارسا نیست

دلیل قرار نگرفتن نام روبرت لواندوفسکی در فهرست پنج نفره کاپیتان‌های این فصل بارسلونا مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در شروع فصل جدید بارسلونا فهرست کاپیتان‌های خود در این فصل را اعلام کرد دیده نشدن نام روبرت لواندوفسکی خبرساز شد. خیلی‌ها با توجه به سن و تجربه لوا انتظار داشتند او یکی از کاپیتان‌های تیم باشد.

اکثر هواداران بارسا انتظار داشتند بعد از خداحافظی سرخی روبرتو؛ حتی لواندوفسکی به عنوان کاپیتان اول معرفی شود؛ اما لوا برخلاف انتظار حتی در فهرست پنج نفره کاپیتان‌ها هم جایی نداشت.

امروز رسانه‌های کاتالان از علت این امر پرده برداشتند. آنها به نقل از منابع درون باشگاه گفتند که لواندوفسکی با بسیاری از هم‌تیمی‌هایش در رختکن مشکل دارد و با آنها دچار تنش شده است. در بارسلونا کاپیتان‌ها درنهایت با رای‌گیری از بازیکنان در رختکن انتخاب می‌شود و با توجه به این شرایط برای مدیران باشگاه مشخص بود که لوا رای نخواهد آورد.

لواندوفسکی سال گذشته در دوران مربی‌گری ژاوی هم در فهرست کاپیتان‌ها حضور نداشت. علت باز هم همین تنش‌های او با بازیکنان بارسا بود. گفته می‌شود لواندوفسکی بارها و بارها در رختکن از بازیکنان جوان‌تر ایراد گرفته و لحن تند او جوان‌های بارسا را دلخور و عصبانی کرده است.

امسال مارک آندره تراشتگن به عنوان کاپیتان اول بارسا انتخاب شد تا جای سرخی روبرتو را پر کند. چهار کاپیتان دیگر بارسلونا بعد از او هم رونالد آرائوخو، رافینیا، پدری و فرانکی دی‌یونگ هستند.

اخلاق تند و تیز ستاره لهستانی در رختکن / بالاخره مشخص شد: چرا لوا کاپیتان بارسا نیست 2
اخلاق تند و تیز ستاره لهستانی در رختکن / بالاخره مشخص شد: چرا لوا کاپیتان بارسا نیست 3