دوشنبه 9 مهر 1403

ادامه اردوی تیم بدمینتون جوانان پسر و دختر جهت حضور در مسابقات آسیای میانه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ادامه اردوی تیم بدمینتون جوانان پسر و دختر جهت حضور در مسابقات آسیای میانه

اردوی آماده سازی تیم بدمینتون جوانان پسر و دختر جهت حضور در بازی های آسیای میانه تاجیکستان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، تیم بدمینتون جوانان دختران که اردوی اول خود را از 1 لغایت 4 مردادماه در شهرستان کرج به پایان رساند، اردوی دوم خود را از 5 لغایت 7 مردادماه در قم برگزار کردند. اردوی سوم تیم جوانان دختران از امروز 8 مردادماه لغایت 10 مردادماه در محل کمپ تیم های ملی در تهران برگزار خواهد شد.

تیم زیر 15 و 17 سال جوانان دختر با مربیگری نگین امیری پور در مسابقات آسیای میانه که از 20 لغایت 24 مردادماه به میزبانی دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

بازیکنان حاضر در این اردو عبارت اند از: آیدا عنایتی (خراسان رضوی)، آیسان زارعی (آذربایجان شرقی)، فردوس فروغی (تهران)، زهرا رباطی (تهران)

همچنین تیم جوانان پسران که اردوی اول خود را از 1 لغایت 7 مردادماه در شهرستان خدابنده استان زنجان به پایان رساند، از 8 لغایت 15 مردادماه اردوی دوم خود را در شهرستان زنجان پیگیری خواهند کرد.

تیم زیر 15 و 17 سال جوانان پسر با مربیگری غلامرضا باقری در مسابقات آسیای میانه که از 20 لغایت 24 مردادماه به میزبانی دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

بازیکنان حاضر در این اردو عبارت اند از: امیرعلی احمدلو (مرکزی)، سیدمحمد گلچین (خراسان رضوی)، عادل صورتی (کرمان)، متین قاسمی (خراسان رضوی)

اولین دوره مسابقات آسیای میانه از 20 لغایت 24 مردادماه در شهر دوشنبه با حضور کشورهای تاجیکستان، مغولستان، ایران، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان برگزار خواهد شد.