دوشنبه 9 مهر 1403

ادعای اسرائیل در رهگیری پهپاد شلیک شده به سمت ایلات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ادعای اسرائیل در رهگیری پهپاد شلیک شده به سمت ایلات

اقتصادنیوز: منابع صهیونیستی یکشنبه شب مدعی شدند که ارتش این رژیم یک پهپاد شلیک شده به سمت ایلات را رهگیری کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی "یسرائیل هیوم" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده یک پهپاد را که به سمت ایلات در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده بود، با شلیک موشک از یک کشتی جنگی بر فراز دریای سرخ رهگیری و ساقط کرده و آژیر خطر هم در شهر ایلات به صدا درنیامده است. این در حالی است که منابع روزنامه صهیونیستی از فعال شدن سامانه‌های دفاعی در ایلات برای رهگیری پهپادهای شلیک شده به این منطقه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

خبر مرتبط حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات

اقتصادنیوز: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، یکشنبه شب ام رشراش (بندر ایلات) در ساحل فلسطین اشغالی را با چندین فروند پهپاد، هدف حمله قرار دادند.

حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه و امروز نیز ادامه یافت.

در پی این حملات، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
ادعای اسرائیل در رهگیری پهپاد شلیک شده به سمت ایلات 2