شنبه 21 مهر 1403

ادعای رسانه اروپایی؛ مهاجم تیم ملی جام جهانی را از دست داد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ادعای رسانه اروپایی؛ مهاجم تیم ملی جام جهانی را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که در هفته چهارم چمپیونشیپ دچار مصدومیت شده بود به دلیل پارگی همسترینگ به گفته سرمربی این تیم حدود 6 هفته از میادین دور خواهد بود. با این حساب این احتمال وجود دارد که این مهاجم اردوی شهریورماه تیم ملی ایران را هم از دست بدهد؛ اردویی که برای تیم ملی ایران قبل از جام جهانی حیاتی است و تیم کشورمان احتمالاً...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که در هفته چهارم چمپیونشیپ دچار مصدومیت شده بود به دلیل پارگی همسترینگ به گفته سرمربی این تیم حدود 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

با این حساب این احتمال وجود دارد که این مهاجم اردوی شهریورماه تیم ملی ایران را هم از دست بدهد؛ اردویی که برای تیم ملی ایران قبل از جام جهانی حیاتی است و تیم کشورمان احتمالاً دیدارهایی دوستانه با اروگوئه و سنگال خواهد داشت.

با این حال رسانه «هال سیتی نیوز» با انتشار خبری نگران کننده احتمال دوری 3 ماهه صیادمنش از فوتبال را داد تا مهاجم تیم ملی ایران در آستانه از دست دادن جام جهانی 2022 قرار بگیرد.

انتهای پیام /