جمعه 4 آبان 1403

ادعای روزنامه چاپ کاتالونیا / لاپورتا یواشکی به ژاوی گفت بمان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای روزنامه چاپ کاتالونیا / لاپورتا یواشکی به ژاوی گفت بمان!

روزنامه اسپورت چاپ کاتولونیا مدعی شد خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، از ژاوی درخواست کرده یک فصل دیگر هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که ژاوی از چند روز پیش به صراحت با بارسا خداحافظی کرده و گفت به محض پایان فصل این تیم را ترک می‌کند و دیگر سرمربی بارسلونا نخواهد بود، روزنامه اسپورت امروز ادعایی مطرح کرد که هواداران این تیم را شگفت‌زده کرده است.

درحالی‌که مدتی است رسانه‌ها پر از شایعه و گمانه‌زنی درباره سرمربی فصل آینده بارسلونا و جانشینان احتمالی ژاوی است، به گزارش اسپورت خوان لاپورتا اخیرا در یک گفت‌وگوی دوستانه از ژاوی خواسته از تصمیم خود صرف‌نظر کند و دست‌کم یک فصل دیگر روی نیمکت تیم بنشیند.

روزنامه اسپورت بعد از مطرح کردن این ادعا به نقل از منابع خود در باشگاه بارسا می‌گوید لاپورتا برای این درخواست دلایلی دارد. این روزنامه دلایل لاپورتا برای ادامه کار ژاوی در بارسا را به این شرح اعلام کرد:

1. باشگاه بر خلاف هواداران از عملکرد ژاوی راضی است. 2. در رختکن بارسا بازیکنان به ژاوی علاقه‌مند هستند و هیچ نشانه‌ای از دودستگی دیده نمی‌شود. 3. ژاوی بزرگ‌شده بارساست و به خوبی از چالش‌های مالی لاپورتا و مدیریت باشگاه اطلاع دارد. او که بارسلونا را خانه خودش می‌داند، حاضر نیست دشواری‌های مالی را برای کسب نتایج دور از انتظار بهانه کند. 4. بارسلونا و خوان لاپورتا از این نگرانند که نتیجه نگرفتن سرمربی جدید باعث شود بیش از پیش با انتقاد هواداران مواجه شوند.

ادعای روزنامه چاپ کاتالونیا / لاپورتا یواشکی به ژاوی گفت بمان! 2