جمعه 13 مهر 1403

ادعای مقام صهیونیستی درباره پاسخ به حمله موشکی ایران / گزینه های زیادی روی میز است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ادعای مقام صهیونیستی درباره پاسخ به حمله موشکی ایران / گزینه های زیادی روی میز است

دنی دانون درباره پاسخ به حمله موشکی ایران ادعا کرد: ما گزینه های زیادی داریم. بنابراین این به ما بستگی دارد که تصمیم بگیریم کجا و چه زمانی حمله کنیم، اما آنها آسیب پذیر هستند. آنها این امر را می دانند.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل پس از عملیات وعده صادق 2 ایران در اظهاراتی ادعا کرد که اسرائیل به حمله موشکی ایران پاسخ خواهد داد، گزینه های زیادی روی میز است.

وی ادامه داد: ما باید به این اقدام ایران پاسخی حساب شده بدهیم زیرا نمی خواهیم شاهد جنگ کامل با ایران باشیم. آنها نیز نمی خواهند وارد چنین جنگی شوند. آنها بهتر است قبل از شروع جنگ با ما به آنچه در بیروت و غزه رخ داد، نگاه کنند.

خبر مرتبط سانسور اسرائیل برای جلوگیری از نشر میزان موفقیت عملیات موشکی سپاه

نشریه انگلیسی با تأکید روی گزارش متناقض رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی نوشت: «ادعای وال‌استریت ژورنال درحالی است که موشک‌های ایران با موفقیت به پایگاه نواتیم و محل استقرار جنگنده‌های اسرائیلی اصابت کرده و اسرائیل از ورود خبرنگاران آزاد به این پایگاه هوایی جلوگیری کرده است.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه 10 مهرماه 1403 در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور نیز شامگاه سه شنبه 10 مهر 1403 در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. وی افزود: این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

ادعای مقام صهیونیستی درباره پاسخ به حمله موشکی ایران / گزینه های زیادی روی میز است 2