پنج‌شنبه 14 تیر 1403

ارائه طرح‌های نوآورانه بانکی؛ از صنعت لندتک تا نئوبانک و متابانک

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ارائه طرح‌های نوآورانه بانکی؛ از صنعت لندتک تا نئوبانک و متابانک

معاون طرح و برنامه هلدینگ بهسازان فردا با اشاره به تلاش برای عرضه محصولات نوآورانه گفت: صنعت لندتک، بانکداری شرکتی، صنعت رگ‌تک و بانکداری شخصی با ورود به حوزه بانکداری نوجوانان و نونهالان از مواردی است که در هلدینگ دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم این محصولات را به سبد محصولات هلدینگ اضافه کنیم.

رپرتاژ آگهی: ایمان عزیزی با اشاره به روند توسعه این هلدینگ بیان کرد: با نگرشی که اکنون در سطح هلدینگ ایجاد شده، ازالکامپ قبلی تا الان هم مشهود است که شرکت‌هارونمایی‌های بیشتر و محصولات نوآورانه بیشتری را عرضه می‌کنند؛ در قبال شرکت‌های رقیب مانند بانک تجارت یا بانک سپه، ما موفق شدیم محصولات نوآورانه‌آی در عرصه ملی و حتی بین‌المللی عرضه کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای آینده این هلدینگ توضیح داد: با تدبیر دکتر جعفری، نقشه استراتژیک هلدینگ در شرکت‌ها به‌صورت دقیق مشخص شده و ما در قسمت‌هایی از پازل زنجیره ارزش بانکی، شرکت‌هایی مانند تاجران و وثوق را اضافه کردیم. در آینده نزدیک هم مطابق با نقشه استراتژیک، با وجود شرکت ها و استارت‌آپ‌هایی که می‌توانند این خلا را پر کنند، در مواردی که بهسازان ملت می‌تواند به بانک ملت در عرصه بانکداری و اقتصاد دیجیتال کمک کند، فعالیت می‌کنیم. این برنامه‌ریزی از امسال بر اساس نقشه استراتژیک هلدینگ انجام می‌شود.

معاون طرح و برنامه هلدینگ بهسازان فردا درباره محورهایی در این هلدینگ دنبال می‌شود، بیان کرد: در سال مالی جاری، وارد صنعت لندتک شدیم و شقایق این مسئولیت را بر عهده گرفت. درحوزه بانکداری شرکتی و محصولاتی که بانک باید به مشتریان خود ارائه دهد، سامانه محب را توسعه می‌دهیم. همچنین در حال ورود به صنعت رگ‌تک هستیم و امیدواریم در سال آینده بتوانیم علاوه بر خدمات B2B، خدمات B2G هم ارائه دهیم. در صنعت بانکداری شخصی هم وارد بحث‌هایی مانند بانکداری نوجوانان و نونهالان می‌شویم که امیدواریم بتوانیم این محصولات را هم به سبد محصولات هلدینگ اضافه کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.