جمعه 14 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس یک نظرسنجی، 38.5 درصد کارفرمایان معتقدند افزایش 11 تا 20 درصدی حقوق نیروی کار مناسب است.

وب‌گاه ورزش سه

جسی لینگارد در کره جنوبی از محبوبیت زیادی برخوردار است و هواداران 4 ساعت در صف ایستاده‌اند تا پیراهن او را بخرند.

وب‌گاه عصر ایران

پاول دورف که در طول این سال‌ها به‌ندرت مصاحبه‌ای انجام داده است، به‌تازگی با فایننشال تایمز صحبت کرده و حرف‌های جالبی زده است. او می‌گوید در دو سال اخیر، پس از معرفی سیستم تبلیغات و اشتراک‌های پریمیوم، تلگرام به درآمدهای چندصد میلیون دلاری رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس انگلیس 34 جسد را از یک خانه‌ای در شمال کشور کشف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه یک توافقنامه دریایی مشترک با انگلیس را فسخ کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش النور ترت (Eleanor Terret)، روزنامه‌نگار فاکس بیزینس، جلسات اخیر بررسی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم عمدتاً یک طرفه بوده و صادرکنندگان و متولیان، نمایندگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را برای تسریع روند تحت فشار قرار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آغاز بلیت‌فروشی دربی 103، بازار سیاه بلیت‌فروشی این مسابقه نیز آغاز شده است. با آغاز بلیت‌فروشی دربی 103، بازار سیاه بلیت‌فروشی این مسابقه نیز آغاز شده است. بلیت‌فروشی دربی 103 از ظهر امروز (دوشنبه) آغاز شد. این مسابقه قرار است از ساعت 20 روز چهارشنبه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود و هواداران مطابق معمول استقبال زیادی از بلیت‌فروشی این بازی داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نهاد اطلاعاتی روسیه در بیاینه‌ای اعلام کرد: حملات سایبری با مشارکت متخصصان ارشد فناوری اطلاعات آمریکا علیه سامانه‌های رای‌گیری الکترونیک از راه دور روسیه برای غیرممکن ساختن شمارش آرا برنامه‌ریزی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

12 موسسه حقوقی اسرائیل اذعان کردند که این رژیم حکم دادگاه کیفری بین‌المللی را اجرا نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که ماه رمضان فرصتی برای تحقق آتش‌بس در نوار غزه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران از عدم توافق بر سر رقم سبد معیشت خبر داد. نماینده کارگران از عدم توافق بر سر رقم سبد معیشت خبر داد. امروز (21 اسفند) از ساعت 13 نشست کمیته مزد با دستور کار محاسبه نرخ سبد معیشت خانوارهای کارگری برگزار شد؛ با این حال، محسن باقری، نماینده کارگران در این جلسه، از عدم حصول توافق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال ریزش بهمن در محورهای کوهستانی خبر داد و گفت: به دلیل بارش پراکنده در سواحل و ارتفاعات رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه از پنج ماه پیش ناقض تمامی ارزش‌های انسانی است.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات انواع گوشی های آیفون در بازار پرداختیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس تقویم هجری شمسی روز 22 اسفند 1402 آغاز ماه رمضان امسال خواهد بود. در این مطلب اوقات شرعی ماه مبارک رمضان 1402 به افق تهران از سه شنبه 15 اسفند 1402 به آگاهی می‌رسد. بر اساس تقویم هجری شمسی روز 22 اسفند 1402 آغاز ماه رمضان امسال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه می‌دانیم که مبلغ یارانه کم است؛ اما، بسیاری از خانواده‌ها نیاز به همین مبلغ یارانه کم دارند تا زندگی‌شان را بگذرانند به خصوص زمانی که یک خانواده‌ی دو نفره با اضافه شدن نوزاد تازه متولد شده تبدیل به یک خانواده‌ی سه نفره یا چند نفره می‌شود. چنین مواقعی دغدغه‌ها برای ثبت نام یارانه نوزاد افزایش می‌یابد... همه می‌دانیم که مبلغ یارانه کم است؛ اما، بسیاری از خانواده‌ها نیاز به همین مبلغ...