پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت که یک ماه قبل از برگزاری انتخابات، 193 جرم انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی و در این راستا 29 نفر احضار شدند؛ این افراد پس از اخذ تعهد، محتوای مجرمانه منتشرشده را حذف کردند و بقیه افراد نیز با تذکرات تلفنی صورت گرفته، محتواهای مجرمانه منتشرشده با موضوع انتخابات را حذف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) در سخنانی تاکید کرد که مقاومت، بازدارندگی را به اسرائیل تحمیل کرده است و این رژیم حتی نمی‌تواند فکر تهاجم به لبنان را در سر بپروراند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز 1403 و لیالی قدر اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات اخیر رهبر کاتولیک‌های جهان درباره جنگ اوکراین گفت که رییس جمهور روسیه به دفعات نسبت به مذاکره با کی‌یف اعلام آمادگی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران مقاومت فلسطین که در فضای مذاکرات قرار دارد، گفت: واقعیت آن است که هیچ یک از میانجی‌ها به نفع ما کاری نمی‌کنند و همه آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، دریای خزر را لرزاند زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، دریای خزر را لرزاند این زمین‌لرزه در شهرستان‌های آستارا، بندرکیاشهر، لوندویل و رشت حس شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته بین ارتش روسیه و اوکراین در مناطق مختلف صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثل سال گذشته قصد دارد مبلغ حداقل دستمزد سال 1403 را به روزهای پایانی سال موکول کرده تا از دولت در برابر موج اولیه انتقادات محافظت کند؟ آیا صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثل سال گذشته قصد دارد مبلغ حداقل دستمزد سال 1403 را به روزهای پایانی سال موکول کرده تا از دولت در برابر موج اولیه انتقادات محافظت کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسرائیل که پیش از این نیز به اختلافات میان این رژیم و آمریکا اذعان کرده بود، امروز (دوشنبه) بار دیگر با اظهارت خود بر این اختلافات صحه گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در یک عملیات ویژه مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی را با 4 پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام سابق سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل موسوم به (آمان) خواستار محاکمه فرمانده ارتش، به خاطر شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور ارشد وزیر امور خارجه در ارتباط با تحولات یمن نسبت به تاثیر مخرب حملات غیرقانونی آمریکا و انگلیس بر تلاش های صلح در این کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جایگاه‌های سوخت گفت: فروش اجباری مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت جرم است و مردم در صورت مشاهده به پلیس شکایت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرو مشروبات الکلی در برخی رستوران‌های تهران جنجال به پا کرد به گزارش عرشه آنلاین، مشاهدات میدانی و فیلم‌های ارسالی مخاطبین نیز نشان می‌دهد که در برخی رستوران‌های بالا شهر تهران، انواع مشروبات الکلی به صورت علنی و بر روری میزهای پذیرایی دیده می‌شود. به تازگی و درسایه ضعف نظارت پلیس و نهادهای ناظر، در برخی رستوران‌های بالا شهر تهران مشروبات الکلی به صورت آزادانه سرو می‌شود.