جمعه 28 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بیانیه تعدادی از تشکل‌های حوزه کشاورزی که خطاب به رئیس‌جمهوری منتشر شده، از اقدامات بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به دلیل تنوع‌بخشی در تأمین‌کنندگان نهاده و کشورهای مبدأ این نهاده‌ها تقدیر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور 108 فروند پهپاد اوکراینی، 15 موشک، یک دستگاه راکت انداز هیمارس و یک موشک گراد ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرعت اینترنت ثابت در ایران با کاهش به 13.51 مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت موبایل پس از افزایش به 34.71 مگابیت بر ثانیه رسیده که رتبه کشورمان 4 پله کاهش داشته و حالا به رده 157 جهان رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی مدعی شد احتمال حمله اسرائیل به رفح، بدون مجوز آمریکا وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه انگلیسی خبر داد رئیس موساد روز یکشنبه و در دوحه با مسئولان قطری و مصری درباره ایجاد آتش‌بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر کانادا اعلام کرد که به ناچار تا انتخابات بعدی در این سمت باقی می ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق تامین خسارت‌های بدنی نرخ دیه کامل در سال 1403 را با جزییات اعلام کرد. صندوق تامین خسارت‌های بدنی نرخ دیه کامل در سال 1403 را با جزییات اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که نرخ دیه کامل در سال 1403، یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ دیه سال 1403 یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه از احتمال ادامه گفت‌وگوها برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه سخن گفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، نامزدهای این جشنواره تحت هشت عنوان (آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین سرمربی، برترین تیم ملی، قهرمان فردا، برترین صحنه ورزشی، برترین گل سال، برترین ورزشکار پارالمپیک) به رقابت خواهند پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر کانادا اعلام کرد که به ناچار تا انتخابات بعدی در این سمت باقی می ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور فرانسه معتقد است با الحاق دوباره کریمه به اوکراین، صلح پایدار برقرار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار روز شنبه با تحرکات محدود، در منطقه معاملاتی آخرین روز هفته گذشته بسته شد. معامله‌گران می‌گویند خریدار در بازار کم و بازارساز موفق به تثبیت بازار ارز شده است. قیمت دلار روز شنبه با تحرکات محدود، در منطقه معاملاتی آخرین روز هفته گذشته بسته شد. معامله‌گران می‌گویند خریدار در بازار کم و بازارساز موفق به تثبیت بازار ارز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه در اظهاراتی گفته است که ممکن است در آینده ممنوعیت رجیستر آیفون‌های آمریکایی برداشته شود این در حالی است که مقامات دولتی با این موضوع مخالفت کرده و باید با فروشندگان کالای ممنوعه برخورد کنند.