جمعه 28 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه در اظهاراتی گفته است که ممکن است در آینده ممنوعیت رجیستر آیفون‌های آمریکایی برداشته شود این در حالی است که مقامات دولتی با این موضوع مخالفت کرده و باید با فروشندگان کالای ممنوعه برخورد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و مادر کودک یکساله به دلیل مسمومیت در خودرو شان در کنار بیمارستان جان سپردند پدر و مادر کودک یکساله به دلیل مسمومیت در خودرو شان در کنار بیمارستان جان سپردند به گزارش عرشه آنلاین، محمد شهریاری، رئیس دادسرای جنایی تهران چند روز پیش خبر داد که زن و شوهر جوانی که آمده بودند تا کودک یک ساله خود را در بیمارستانی در تهران بستری کنند. آن‌ها به دلیل نداشتن محلی برای اقامت، در خودرو خوابیده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بمباران غرب اردوگاه النصیرات در مرکز غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی که از ساعاتی پیش آغاز شده است تاکنون منجر به شهادت 49 نفر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سارا سالار، همسر سروش صحت در اینستاگرام خودش پست‌های عجیبی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش غیر رسمی20 تا 40 درصدی نرخ بلیت ناوگان دریایی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس هیات امنا ستاد دیه کشور از حضور 12 هزار و 565 محکوم جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخلاف سنت سال‌های گذشته، بورس در روزهای پایانی سال رشد نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش20 تا 40 درصدی نرخ بلیت ناوگان دریایی به صورت غیر رسمی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز (26 اسفند) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد، با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، روز چهارشنبه (اول فروردین 1403) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد...

خبرگزاری تسنیم

درحالی از سوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه ادعا شده واردات مستقل ایفون 13 از طریق کوروش کمپانی صورت نگرفته است که تمام واردکنندگان تا انتهای زنجیره مسئولیت نظارتی بر وضعیت عرضه این کالاها را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دمیتری پولیانسکی» معاون نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل گفت که دیپلمات‌های سراسر جهان در سازمان ملل بیش از پیش از اوکراین و «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور آن خسته شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از بعد از ظهر روز دوشنبه (28 اسفند) تا روز چهارشنبه (1 فرودین 1403) با ورود سامانه بارشی به تهران وقوع رگبار و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو پارس در پایان بهار 1402 از خط تولید ایران خودرو خارج و روانه موزه خواهد شد. پژو پارس در پایان بهار 1402 از خط تولید ایران خودرو خارج و روانه موزه خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، آبی های جاده مخصوص در اطلاعیه اعلام کردند شرایط تولید پژو پارس را برای بهار 1403 مهیا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید در نامه‌ای به رئیس مجلس نمایندگان، خواستار پایان دادن به تحقیقات درباره استیضاح بایدن شد.