جمعه 28 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه از18 فروردین آغاز می شود. ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه از18 فروردین آغاز می شود. به گزارش عرشه آنلاین، ثبت‌نام» داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از 18 فروردین 1403 آغاز و تا 28 فروردین از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آرزوی تجزیه ایران به مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چند سال گذشته، با جنایتکارانی که نتوانسته‌اند حتی در مقابل یک جنبش مقاومت مردمی در نوار غزه قامت راست کنند و برای جبران شکست‌های ترمیم ناپذیر خود زبونانه دست به کشتار زنان و کودکان می‌زنند، به گور خواهد رفت. سخنگوی وزارت خارجه گفت: آرزوی تجزیه ایران به مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چند سال گذشته، با جنایتکارانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از یورش نیروهای اسرائیل به شهرهای نابلس و قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

توضیحاتی درباره نحوه فعال سازی بسته اینترنت رایگان عید نوروز و ماه رمضان ارائه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک باند 4 نفره که با روش اسکیمر بیش از 5 میلیارد ریال در بازار تهران کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 4 نفره که با روش اسکیمر بیش از 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد و گفت: کلاهبرداران هم از کارت بانکی شهروندان عکس می‌گرفتند و هم کارت را کپی می‌کردند. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا پایتخت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرشبکه سایت‌های شرط بندی و قمار ایران طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ازمیر بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز 26 اسفند 1402 در همان سطح روزهای گذشته درجا می‌زند و تحرک خاصی نداشته است. به نظر می‌رسد بازارساز موفق شده قیمت دلار را تحت کنترل درآورد. قیمت دلار امروز 26 اسفند 1402 در همان سطح روزهای گذشته درجا می‌زند و تحرک خاصی نداشته است. به نظر می‌رسد بازارساز موفق شده قیمت دلار را تحت کنترل درآورد. ، قیمت دلار امروز هم در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور 50 هزار تومانی قرار دارد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با حکم کاهش مدت سربازی با اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی خبر داد که پرواز مسیر ارومیه به تهران به دلیل نقص فنی لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: شواهد نشان می دهد کنترل‌های مرزی رژیم صهیونیستی مانع از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌با نزدیک شدن به شب عید شاهد اتفاقات عجیبی در بازار هستیم. سفره هفت‌سین از جمله مواردی است که بودن آن در هر خانه و شرکتی برای سال تحویل واجب است و نکته جالب اینجاست که به‌دلیل افزایش هزینه تزئینات سفره هفت‌سین بسیاری سراغ اجاره می‌روند. سفره هفت سین با قیمت‌های عجیب و غریبی در بازار برای اجاره گذاشته شده است و به عنوان مثال هزینه اجاره سفره هفت سین برای یک روز در یک آگهی حدود 800 هزار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف گفت: در انتخابات سال 1400 اگر جهانگیری و لاریجانی تایید می‌شدند هیچ کدام رأی نمی‌آوردند. از بهار 97 مردم هم علیه برجام حرف می‌زدند.

وب‌گاه گسترش

در چهارشنبه‌سوری امسال در ایران، به کتیبه‌های هخامنشی در همدان و پل خواجو در اصفهان آسیب وارد شد. این حوادث، به حملاتی به میراث فرهنگی کشور تلقی می‌شوند. در این زمینه، برای حفاظت از این آثار ارزشمند، پاسخ مسئولان هنوز مشخص نیست و نیاز به بررسی و اقدامات مناسب جهت جبران آسیب‌ها و احیای این آثار وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکانس کنایه‌دار زیرخاکی به رفتار یک نماینده مجلس بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد سکانس کنایه‌دار زیرخاکی به رفتار یک نماینده مجلس بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا منادی سفیدان، نماینده حوزه انتخابیه تبریز و رییس کمیسیون آموزش مجلس هنگام درد دل معلمان خوزستانی مشغول تخمه خوردن بود. سریال زیرخاکی در سکانسی این اتفاق را سوژه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی با اشاره به بارش های سنگین در برخی نقاط کشور اعلام کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه اصلا به سفر نروید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک حمله بزرگ به نیروهای امنیتی در منطقه «وزیرستان شمالی» پاکستان و همچنین عملیات انتحاری که منجر به تلفاتی درمیان نظامیان پاکستانی شده است رخ داد.