یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی هنگام سوار شدن به هواپیمای ریاست جمهوری موسوم به ایر فورس وان در فرودگاه هاگرستون تاکید کرد: ما به آتش بس نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این مطلب بهترین و کاربردی‌ترین روش های طبیعی برای از بین بردن بو و تمیز کردن یخچال آورده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز شاهد روند صعودی قیمت ریال عمان، دینار عراق و همچنین لیر ترکیه نسبت به روز گذشته بود. همچنین هر درام ارمنستان در بازار 147 تومان نرخ گذاری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

- پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 اسفند، نگاه‌های بسیاری به نتایج این انتخابات معطوف شده است. یکی از مهمترین نکاتی که مورد توجه قرار گرفته است، افت جایگاه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس فعلی در برابر چهره‌های شناخته شده جبهه پایداری است. - پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 اسفند، نگاه‌های بسیاری به نتایج این انتخابات معطوف شده است. یکی از مهمترین...

وب‌گاه ورزش سه

الخاندرو گریمالدو، ستاره بایر لورکوزن، به تمجید از ژابی آلونسو، سرمربی تیمش، پرداخته و معتقد است این سرمربی جوان دوران حرفه ای پرباری خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گئورگی گولسیانی مدعی شد برای تسریع در روند درمان مصدومیت همسترینگ خود و به مدت سه روز به گرجستان سفر کرده است. پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر موفق شد با تک گل تماشایی گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی و ضربه چیپ و فنی این بازیکن در اصفهان از سد ذوب آهن گذشته و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. به گزارش عرشه آنلاین، اما در اواسط نیمه دوم این دیدار بود که گئورگی گولسیانی به دلیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس امروز (سه شنبه) در این باره اظهار داشت: دشمن نتوانست اراده مردم ما را بشکند و به هیچ یک از اهداف خود نرسید. ارتش اسرائیل تروریست و قاتل زنان و کودکان است و فقط در انجام این کار خوب عمل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان با همتای آذربایجانی خود در حاشیه اجلاس سازمان کشورهای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درختی در کرمانشاه که به درخت شیرین و فرهاد معروف است امروز 602 ساله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فشار خون شما ممکن است پس از یک رویداد استرس زا، سیگار کشیدن یا نوشیدن الکل افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش اوکراین گفت که یک کشتی نظامی روسیه را هدف قرار داده و و آن را غرق کرده است. شناور‌های بدون سرنشین اوکراین در یک عملیات شبانه به یک کشتی گشتی ناوگان روسیه در دریای سیاه در نزدیکی کریمه اشغالی حمله کردند و آن را غرق کردند. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات ارتش اوکراین اعلام کرد که یک یگان ویژه به نام گروه 13 شناور‌های دریایی «ماگورا وی‌5» به سمت کشتی سرگئی کوتوف در نزدیکی تنگه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار مین در اطراف پایانه برکت مرز مهران یک زخمی بر جای گذاشت. این حادثه برای یک زن و شهر با هویت مشخص ساعتی پیش روی داده است. در این حادثه که یک زخمی داشته، جراحات فرد آسیب‌دیده سطحی است. انفجار مین در اطراف پایانه برکت مرز مهران یک زخمی بر جای گذاشت. این حادثه برای یک زن و شهر با هویت مشخص ساعتی پیش روی داده است. در این حادثه که یک زخمی داشته، جراحات فرد آسیب‌دیده سطحی است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا مدعی شد: نیرو‌های هوافضای روسیه، نیروهای واگنر و پاول شولین روسی به دلیل نقض قوانین مربوط به عدم اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی، از جمله سلاح‌های هسته‌ای، تحت تحریم قرار گرفته‌اند. "

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ قدرت، خیلی رودتر از آنچه تصور می‌شد میان اصولگرایان راه یافته به مجلس دوازدهم آغاز شد. هنوز مهر آرای مردم خشک نشده، نخستین نشانه های آشکار این جدال بروز یافته؛ جدالی که فعلا حول محور یک نام می چرخد؛ محمدباقر قالیباف.