یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک برای تعداد زیادی از افراد از دستری خارج شده‌اند و یا با اختلال بسیار زیادی روبرو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در جده با موضوع غزه با هاکان فیدان وزیر امورخارجه ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص اطفال در پاسخ به این سوال که چرا کودکان زیاد بیمار می‌شوند؟ شروع سرما و بازگشایی مهدکودک‌ها و تعدد ویروس‌های سرماخوردگی را از دلایل این اتفاق بیان کرد. متخصص اطفال در پاسخ به این سوال که چرا کودکان زیاد بیمار می‌شوند؟ شروع سرما و بازگشایی مهدکودک‌ها و تعدد ویروس‌های سرماخوردگی را از دلایل این اتفاق بیان کرد. چرا کودکان به صورت مداوم دچار سرماخوردگی می‌شوند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای متقاضیان با اولویت‌های زمستان 1402 سامانه یکپارچه، شرایط انتخاب خودرو مطابق جدول زیر ایجاد شده است. متقاضیان می‌توانند طی مدت 10 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای متقاضیان با اولویت‌های زمستان 1402 سامانه یکپارچه، شرایط انتخاب خودرو مطابق جدول زیر ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میان محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا خبر داد: ویکتوریا نولاند از سمت معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی کناره‌گیری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصص اطفال در پاسخ به این سوال که چرا کودکان زیاد بیمار می‌شوند؟ شروع سرما و بازگشایی مهدکودک‌ها و تعدد ویروس‌های سرماخوردگی را از دلایل این اتفاق بیان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اختلال اینستاگرام پس از حدود یک ساعت برطرف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی متا در توییتی از رفع شدن اختلال شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری وی در این بیانیه اعلام کردند موضوعات مهم از جمله غزه، افغانستان، یمن و اوکراین را بررسی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط بنیامین نتانیاهو با جو بایدن، مدتی است که به دلیل حملات نظامی تل آویو در غزه شکرآب شده است و به مانند گذشته نیست، موضوعی که ناشی از تصمیمات اخیر نتانیاهو در تقابل با حماس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حالیکه از ابتدای جنگ فعلی غزه، حمایت‌های مالی، نظامی و امنیتی همه جانبه از رژیم اسرائیل در بمباران نوار غزه به تلافی عملیات طوفان الاقصی داشته است، مدعی شد که واشنگتن متعهد به انجام تمام اقدامات برای ارسال کمک‌های بیشتر به غزه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه استقلال تهران با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار با مس رفسنجان از برای دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس ابراز نگرانی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شاگردان جواد نکونام در شرایطی با شکست 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند که اشتباهات داور و کمک داور اول بازی منجر به حذف استقلال شد. صرف نظر از پنالتی استقلال که به دلیل ورود زودهنگام بازیکن مس رفسنجان به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق بیانیه اخیر سازمان غذا و داروی آمریکا «مصرف منظم ماست، خطر دیابت نوع 2 را کاهش می‌دهد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ 18 اسفند 1402 آغاز شده و تا 17 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.