یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی امارات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری امارات، امروز امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم با مهار وزنه 203 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. ملی پوش کشورمان در مجموع موفق به کسب نشان نقره شد. پیش از این محسن بختیار در دسته 59 کیلوگرم، احمد امین زاده در دسته مثبت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خلق هوش مصنوعی مشاغلی را نیز ایجاد کرده است که تاکنون از دید ها پنهان بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توده‌ای به وزن سه و نیم کیلوگرم از کلیه یک بیمار 51 ساله خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان همکاری اسلامی خواستار فشار همه کشورها به اشغالگران برای پایبندی کامل به توصیه‌های دادگاه لاهه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرماندهان چهار نیروی ارتش دستور داد امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک شرکت واردکننده آئودی Q4 e-tron، را به ایران می‌آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه 3.6 ریشتری جزیره هرمز در استان هرمزگان را لرزاند. زمین لرزه 3.6 ریشتری جزیره هرمز در استان هرمزگان را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین، زمین لرزه‌ای به قدرت 3.6 ریشتری ساعت 19 و یک دقیقه جزیره هرمز از توابع شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«بی‌بان‌زهی» روستایی بی‌آب در جنوب سیستان و بلوچستان است که نه کشاورزی دارد و نه دامداری؛ بارانی که می‌توانست برای روستا برکت باشد آب لوله‌کشی را غیرآشامیدنی کرده و مردم را تشنه گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این خبر فیلمی از لحظه شکستن یک بطری روی سر مجری صداوسیما را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر جمهوری آذربایجان و رئیس منطقه کردستان عراق درباره افتتاح کنسولگری در اربیل گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایسنا / خراسان رضوی دامپزشک باغ وحش مشهد جزئیات خفگی و تلف شدن ببر 11 ساله‌ی باغ وحش مشهد را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک ماما و روانشناس در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد که مردان هم می‌توانند افسردگی پس از زایمان بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه چهارشنبه 16 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در کنفرانس بین‌المللی برنج جهان که به تازگی برگزار شد، ویتنام با برنج ST25 خود عنوان بهترین برنج جهان را از آن خود کرد و تایلند را که رقیب سنتی در این زمینه است، پشت سر گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینماد اسپانسر باشگاه استقلال که مدتی با همان رویه کوروش کمپانی (پیش فروش موبایل زیر قیمت بازار) در حال فروش موبایل با قیمت 30 الی 40 درصد کمتر از قیمت جهانی بود، تعلیق شده است. اینماد اسپانسر باشگاه استقلال معلق شد به گزارش عرشه آنلاین، در هفته‌های اخیر بحث کلاهبرداری کوروش کمپانی، بحث داغ فضای مجازی بود. این شرکت به دلیل پیش‌فروش آیفون‌های 20 میلیون تومانی در ماه‌های اخیر معروف شده...