جمعه 28 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولیعهد عربستان ضمن اعلام حمایت کشورش از تشکیل کشور مستقل فلسطین گفت: جامعه جهانی باید تجاوز وحشیانه علیه برادران فلسطینی ما را متوقف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی پیش مردی در یکی از روستاهای شهرستان دهلران، همسر خود را به قتل رساند. منابع خبری گزارش داده اند؛ ساعاتی پیش مردی در یکی از روستاهای شهرستان دهلران، همسر خود را به قتل رساند. قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از روز جمعه 28 اردیبهشت تا شنبه 29 اردیبهشت رگبار باران، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، آبگرفتگی، رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها در 7 استان را پیش بینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است. کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است. کشتی یونانی یکی از جاذبه های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان ویژه اصفهان گفت: فردی به‌دلیل استفاده از مواد روان‌گردان شیشه پیرزن 73 ساله را گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی یک دستگاه خودرو را در جنوب لبنان هدف قرارداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه صدور کارت امتحانات نهایی به دلیل اختلال از دسترس خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد امام رضا در مرکز تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورت تعطیلی شنبه ها، پنجشنبه دیگر تعطیل نیست؟ در صورت تعطیلی شنبه ها، پنجشنبه دیگر تعطیل نیست؟ مطابق جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تصمیم "تعطیلی شنبه ها" موافقت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روستای کندلوس از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر به زودی در فهرست آثار جهانی ثبت خواهد شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «انحصار تجارت خارجی» یکی از نخستین و مهم‌ترین قوانین دولتی‌سازی اقتصاد بود که در اسفند 1309، در پی بحران اقتصادی 1929 به تصویب رسید و سنگ‌بنایی شد برای باز گذاشتن دست دولت در عرصه اقتصاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد امام رضا در مرکز تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی یک دستگاه خودرو را در جنوب لبنان هدف قرارداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زنانی که در دوران بارداری سیگار می کشند، بیشتر در معرض خطر اضافه وزن یا چاق شدن فرزندانشان هستند و محققان اکنون فکر می کنند که به دلیل آن پی برده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت دلار که از اوایل سال جاری از 60 هزار تومان عبور کرد و 26 فروردین هم به 67 هزار تومان رسیده بود، پس از آن شروع به نزول کرد و در هفته جاری به زیر 60 هزار تومان رسید. قیمت دلار که از اوایل سال جاری از 60 هزار تومان عبور کرد و 26 فروردین هم به 67 هزار تومان رسیده بود، پس از آن شروع به نزول کرد و در هفته جاری به زیر 60 هزار تومان رسید. به گزارش عرشه‌آنلاین، وضعیت بازار ارز در هفته‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش‌آموزان، با تاخییر منتشر می‌شود کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش‌آموزان، با تاخیر منتشر می‌شود به گزارش عرشه آنلاین، پیش از این وزارت آموزش و پرورش اعلام کرددانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند تا جمعه 28 اردیبهشت با ورود به سامانه my.medu.ir کارت خود را چاپ و در صورت مغایرت مشخصات، برای تصحیح آن اقدام کنند.