پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور 6 موشک دوربرد موسوم به «اتکمز» ساخت آمریکا و 2 بمب هوایی هدایت‌شونده «هامر» که اوکراین در 24 ساعت گذشته پرتاب کرده بود را سرنگون کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دقایقی پس از اعلام خبر نقض حکم اعدام بابک زنجانی توسط سخنگوی قوه قضائیه، او استوری معناداری را در تلگرامش منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد، زخمی که کرونا بر جمعیت شاغلان کشور وارد کرده، التیام یافته و سرانجام شمار شاغلین در مقایسه با ایام قبل از کرونا، بیشتر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، رنگ‌های سمی به‌کار رفته در جلد کتاب‌های قرن نوزدهم می‌توانند به مسمومیت شدید و حتی مرگ افرادی منجر شوند که به آنها دست می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه «بیرزیت» در رام‌الله سفیر آلمان را در اعتراض به موضعگیری برلین درباره جنگ علیه غزه بیرون کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای تقویت صنعت مهمان‌نوازی خود با ساخت 320 هزار اتاق هتل جدید تا سال 2030 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثروت خالص ایلان ماسک پس از این‌که به پایین‌ترین میزان در حدود یک سال گذشته سقوط کرد، بیشترین افزایش را از زمان قبل از خرید توییتر پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شلیک ماموران پلیس در تعقیب و گریز با دو سارق یکی را زمینگیر کرد و دیگری را به کام مرگ فرستاد. شلیک ماموران پلیس در تعقیب و گریز با دو سارق یکی را زمینگیر کرد و دیگری را به کام مرگ فرستاد. به گزارش عرشه آنلاین، سالار صنعتگر، بازپرس هشتم جنایی تهران در ساعات پایانی روز یکشنبه مطلع شد یک نفر که هدف گلوله قرار گرفته بود، در اتاق عمل جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر «به‌درستی» مورد انتقاد قرار گرفته است و می‌گوید «عده‌ای از افراد بسیار خوب» وجود دارند که می‌توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا، 12 اردیبهشت‌ماه در ساعات مشخص خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به تلحیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.