جمعه 14 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است. پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است. به گزارش عرشه آنلاین، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حساس ترین بازی های این هفته فوتبال ایران به برادران حیدری رسید. پیام در تبریز بازی استقلال و تراکتور را سوت می زند و دکتر بیژن هم در تهران دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و سپاهان را قضاوت می کند. دکتر بیژن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجارت نیوز نوشت: موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، بر عدم توجه نسبت به درخواست‌های طلافروش‌ها جهت ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت تاکید کرد. تجارت نیوز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وضعیت اسفبار "جانا ایاد" دختر بچه فلسطینی در غزه که در نتیجه محاصره شدید صهیونیست‌ها از سوء تغذیه شدید رنج می برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در شمال تهران آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد کشور گفت: در سال گذشته 7.8 میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد ثبت شده است و برای امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه بر مدار افزایش قرار گرفت؛ این خبری است که معامله‌گران از بازار خبر داده اند و مبالغ درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر هم موید این مدعاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد محمدی نسب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: روز گذشته (10 اردیبهشت‌ماه) دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می‌دهند. گزارش‌ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین، در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خیابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده ها واقع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد حذف حکم مربوط به پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی از برنامه هفتم توسعه گفت: دولت پیشنهاد حدود 110 همت ارائه کرده بود اما در لایحه بودجه 130 همت تصویب شد تا بتواند بدهی خود را به این سازمان پرداخت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی دانشگاه هاروارد (CAPS) و موسسه نظرسنجی «هریس» بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی فکر می کنند ترامپ، مرتکب جرم هایی شده و باید محکوم شود. 53 درصد نیز می گویند، پرونده‌های حقوقی رییس جمهوری سابق آمریکا، این را «غیرممکن» می‌کند که او یک نامزد مناسب برای کاخ سفید باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده خیابان فرشته و محله الهیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 101 تجریش قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر مهم برای بازنشستگان / افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان از این تاریخ کدخبر: 114734 11 اردیبهشت 1403 - 12:13اقتصاد 100- نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در این امر داده شد، مقرر گردید از پایان اردیبهشت ماه امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان با افزایش 40 درصدی حقوق اجرایی و عملیاتی شود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس انگلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد در پایتخت این کشور، یک فرد را بازداشت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.