یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که هواپیمای مخصوص رئیس موساد شنبه شب در عربستان سعودی در ریاض به زمین نشسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدراعظم آلمان تاکید کرد: هیچ یک از نیروهای آلمان یا ناتو در جنگ اوکراین و روسیه نخواهند جنگید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان گفت: ارسال سلاح‌هایی مانند موشک تاروس به اوکراین می‌تواند خطر تشدید درگیری و کشاندن پای آلمان به جنگ را به همراه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: قیمت دلار نقدی در بازار روز شنبه به کف کانال 62هزار تومانی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تدوین سند هوش مصنوعی تمام شده در آینده نزدیک مصوب می‌کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سایت شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که تدوین سند هوش مصنوعی تمام شده در آینده نزدیک مصوب می‌کنیم و موضوع کوانتوم یکی از اولویت‌های ماست چراکه یک پارادایم علمی جدید است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بار دیگر به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای نهادهای فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که با اعتراض‌هایی همراه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین نقشه‌های پهنه‌بندی خطر سیل در شهر تهران خبر داد و گفت: با استفاده از این نقشه‌ها متوجه می‌شویم که اگر سیل جاری شود؛ کدام مناطق را آب می‌برد؟ آسیب‌ها به چه میزان خواهد بود؟ میزان صدمات جانی و مالی را می‌توان پیش بینی کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که این سازمان درحال شناسایی ساختمان‌های در معرض سیل و اطلاع آن به مالکان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: قیمت اسمی یک مترمربع آپارتمان در تهران، در فاصله سال 90 تا پایان 1402، از یک میلیون و 900‌هزار تومان به 75 میلیون و 700‌هزار تومان رسید و 40 برابر شد. اما قیمت واقعی مسکن در این فاصله، 2.3 برابر شده است..

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «چند سالی است خودکشی در کادر درمان به ویژه پزشکان زیاد شده است. این زیاد شدن نسبت به گذشته است و البته باید بگویم که در کشوری مانند آمریکا آمار خودکشی بالاتر است. با این حال مساله مهم این است که در جامعه کنونی ما شیب خودکشی افزایش یافته و حتی ممکن است در صورت اجرا نشدن پیشگیری‌های ضروری، به زودی نرخ خودکشی ایران از سایر کشورها بیشتر شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که بعضی از مقام‌های ارشد وزارت خارجه این کشور موافق پذیرش تضمین‌های اسرائیل نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواردی جدی در مورد نقض احتمالی قوانین بشردوستانه از اسرائیل وجود دارد و برخی از مقام‌های ارشد وزارت آمریکا موافق پذیرش تضمین‌های آن نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه اسرائیلی مدعی شد که نتانیاهو برای جلوگیریب از صدور حکم بازداشت خود، تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.