دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروی فرسوده خبر داد. گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که شمار قربانیان حمله موشکی اوکراین در بلگورود به 14 تن افزایش یافته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی گفت: در مورد جنوب غربی آسیای، ال نینو می‌تواند منجر به افزایش بارندگی در طول ماه‌های بهار شود. البته این مسئله صرفاً به پدیده ال‌نینو محدود نیست، بلکه عامل مهم دیگر تغییر اقلیم ناشی از افزایش گازهای گلخانه‌ای است که موجب شده است تا دمای سطح کره زمین نسبت به متوسط بلندمدت افزایش یابد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی گفت: در طی سال 2023 دمای سطح آب در اقیانوس اطلس شمالی به طور متوسط بیش از یک درجه سانتی‌گراد نسبت به متوسط بلندمدت افزایش داشته است و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد. همین امر موجب شده است تا مقادیر بیشتری از بخار آب به سمت شرق، از جمله منطقه غرب آسیا روانه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار معاملات زمین و ملک کلنگی در پایتخت در وضعیت رکودی قرار دارد. رصد شرایط این بخش از بازار معاملات املاک حاکی از افت عرضه و تقاضا در این بازار در میانه بهار 1403 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که یک پهپاد نیروهای یمن را بر فراز خلیج عدن سرنگون کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سنتکام مدعی شد که یک پهپاد نیروهای یمن را بر فراز خلیج عدن سرنگون کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر صادق زیباکلام برای اجرای احکام زندان روانه زندان اوین شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر روسیه در آمریکا از حمایتهای واشنگتن از اوکراین انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر روسیه در ایالات متحده می گوید که آمریکا در حمایت از اوکراین از هر جنایتی چشم پوشی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان مازندران، نسبت به ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده ها و محورهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی، بر احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به فعل و انفعال های جهانی، بر این باورند که جهان روی بمب ساعتی قرار گرفته و تنها یک تصمیم اشتباه می تواند جرقه جنگی تمام عیار را بزند؛ نبردی پرهزینه که دلیلش شاید محاسبات نادرست رهبران باشد یا درک متفاوت پویایی‌های جهانی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی زیبا و پرانرژی از سپند امیرسلیمانی در کنار تازه عروسش، مونا کرمی در فضای مجازی منتشر شد.