شنبه 15 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران در روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت داروسازی آسترازنکا اعتراف کرد واکسن کووید19 که با نام «کووید شیلد» عرضه شده بود، ممکن است به عوارض جانبی نادری از جمله لخته شدن خون و تعدادپلاکت های کم منجر شود. شرکت داروسازی آسترازنکا اعتراف کرد واکسن کووید19 که با نام «کووید شیلد» عرضه شده بود، ممکن است به عوارض جانبی نادری از جمله لخته شدن خون و تعدادپلاکت های کم منجر شود. به گزارش عرشه آنلاین، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی...

خبرگزاری تسنیم

هافبک هلندی شیاطین سرخ خبر داد مصدومیتش جدی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ریانووستی در گزارشی نوشت: ایران و کامبوج در صدر فهرست کشورهای دارای شمار زیاد تعطیلات همراه با حقوق در جهان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قطر تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمار وزارت دادگستری فرانسه، ازدحام بیش از حد زندان‌ها در فرانسه همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد و تا اول آوریل 2024 تعداد چهار هزار و 370 زندانی بیشتر از سال قبل است.

وب‌گاه گسترش

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری از لغو نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی که قرار بود امروز برگزار شود، خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از تصویب نهایی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، همه‌ی کسانی که مسکن، خودرو، طلا، سکه و ارز می‌خرند و در کمتر از یک سال می‌فروشند باید مالیات بدهند. اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید 60 درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات دهید. به گزارش عرشه آنلاین، اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید 60 درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. در این گزارش ادعا شده که خانم شاکرمی در جریان اعتراضات 1401 بازداشت شده بود و در نهایت جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است. احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای 11 سپتامبر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را برای اجرا ابلاغ کرد. رئیسی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را برای اجرا ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین در ایکس نوشت: پلیس آمریکا برای آنکه اجازه دهد نسل‌کشی در غزه به آرامی ادامه یابد، ظرف حدود 10 روز دست‌کم 900 دانشجو را بازداشت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه بر نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه تاکید شد.