سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین انتظامی به نتایج اعلام شده انتخابات 11 اسفند واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

در متن پیشنهادِ حسین که در صفحه اینستاگرام او آمده نوشته شد: «من کاری در برابر این حکم از دستم برنمی‌آید جز اینکه می‌توانم نوشتن خلاصه دو کتاب «نظام حقوق زن در اسلام» اثر شهید مطهری و «زن در آئینه جلال و جمال» نوشته حضرت آیت‌الله جوادی آملی را برای آقای حاجی پور به عهده بگیرم تا روزی که خوندن کتاب شهید مطهری مجازات تلقی نشود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سریال تاریخی «مهیار عیار» با بیش از 250 بازیگر برای نوروز و ماه رمضان روی آنتن می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه هفتمین نشست مجمع سران کشورهای صادر کننده گاز که به میزبانی الجزایر برگزار شد، با شیخ «تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر دیدار کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار روند صعودی را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی هم به 34,850,000 (سی و چهار میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 2.58 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: سیستم گوارش، تنفس و کلیه‌های پیروز ضعف‌هایی داشت و از بدشانسی ما این تکه‌پلاستیک، پیروز را ضعیف کرد و کلیه‌هایش که از قبل بیمار بودند، از کار افتادند. : حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: سیستم گوارش، تنفس و کلیه‌های پیروز ضعف‌هایی داشت و از بدشانسی ما این تکه‌پلاستیک، پیروز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشتار مردم غزه هنگام دریافت کمک‌های بشردوستانه توسط ارتش اسرائیل را غیرقابل توجیه خواند و گفت: مسئولیت این حادثه بر عهده محدودیت های اعمال شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر حمله هواپیماهای ترکیه به استان دهوک در عراق، یک کشاورز عراقی زخمی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما از اسرائیل می‌خواهیم به سرعت موانع موجود در گذرگاه کرم شالوم را برطرف کند و اجازه دهد یک کریدور مستقیم بشردوستانه از اردن ایجاد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیس جمهور در دولت پیشین، خطاب به مردم رشت گفت: آمدم، نیامدید، برگشتم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاهی در کنیا دانشجویان مسلمان خود را وادار به اعمال مسیحیان می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قانون پیوستن سوئد به ناتو در پارلمان مجارستان امضا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی کاندایدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در حوزه انتخابیه مازندران نتوانست به خبرگان راه یابد بیانیه‌ای درباره انتخابات 1402 صادر کرد. آیت‌الله صادق آملی لاریجانی کاندایدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در حوزه انتخابیه مازندران نتوانست به خبرگان راه یابد بیانیه‌ای درباره انتخابات 1402 صادر کرد. به گزارش ایلنا، متن بیانیه آملی لاریجانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قانون پیوستن کشور سوئد به ائتلاف نظامی ناتو در پارلمان مجارستان به امضا رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.