سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر سیاست‌های فرزندآوری از مردم کشورش درخواست کرد تا بچه دار شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصر به دنبال برقراری آتش‌بس در غزه پیش از آغاز ماه مبارک رمضان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هلند سال های متمادی است که در میان شادترین کشورهای دنیا قرار دارد. این امر دلایل مختلفی دارد اما شاید یکی از آن ها مفهومی باشد که مختص به فرهنگ هلندی است. هلند سال های متمادی است که در میان شادترین کشورهای دنیا قرار دارد. این امر دلایل مختلفی دارد اما شاید یکی از آن ها مفهومی باشد که مختص به فرهنگ هلندی است. به گزارش عرشه آنلاین، در زبان هلندی کلمه ای وجود دارد که شاید مانند آن در زبان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه وهرند معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ایران، روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی را به منزله حمایت مالی از این رژیم دانست و گفت: سیلی اقدامات این دولت‌ها به صورت خودشان خواهد خورد.

وب‌گاه فرارو

ناسا از پوشش برف ایران عکس زیبایی منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت 5 نفر در آستانه مراسم چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون 15 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه امروز یکشنبه 13 اسفند 1402 را در عرشه آنلاین بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل اخبار صداوسیما می گوید در «اداره» اینترنتی داریم که دسترسی [بدون فیلتر] دارد. مدیرکل اخبار صداوسیما می گوید در «اداره» اینترنتی داریم که دسترسی [بدون فیلتر] دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ تورم ماه اخیر اروپا مهر تاییدی بر نظرات لاگارد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور عصر امروز با حضور در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران، نتایج مجلس خبرگان رهبری در استان تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران خودرویی اعلام کرده اند متقاضیان می توانند علاوه بر خرید نقدی خودروهای یاد شده، محصولات عرضه شده در این طرح فروش را به صورت اقساطی نیز به متقاضیان واگذار می کنند. مدیران خودرو عرضه چهار محصول خود را به صورت قسطی در دستور کار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه گفت: از نظر مذاکره، پیشنهادی جدی به ما داده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی در انتخابات گفت: امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تلاش مضاعف همه مسئولان کشور، شاهد اقتدار و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی به ویژه در این استان زرخیز و مستعد باشیم.

وب‌گاه گسترش

شبکه تون را می‌توان به عنوان یک سوپر کامپیوتر توزیع شده در نظر گرفت؛ «سوپر کامپیوتر» به دلیل سرویس‌های مختلفی است که ارائه می‌دهد و «توزیع شده» به خاطر این که هر کسی می‌تواند در این شبکه به صورت نود فعالیت کند (غیرمتمرکز بودن شبکه).