چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه وهرند معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج انتخابات حوزه اصفهان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد که انتخابات تهران به دور دوم کشیده خواهد شد. یاسر جبرائیلی، مشاور رئیسی و فعال اصولگرا در توئیتی با اعلام تعداد آرای ماخوذه در تهران پیش بینی کرد اغلب نمایندگان مجلس در پایتخت در دور دوم تعیین شوند. یاسر جبرائیلی نوشت: در تهران 1813073 نفر رای داده‌اند. طبق قانون هر داوطلب باید حداقل 20 درصد آرا ماخوذه صحیح را برای ورود به مجلس کسب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیران خودرو عرضه چهار محصول خود را به صورت قسطی در دستور کار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتیجه آرای خبرگان تهران اعلام شد نتیجه آرای خبرگان تهران اعلام شد محسن قمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور، نتایج رسمی انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری را در تهران اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن صدها نظامی در درگیری‌های بین ارتش روسیه و اوکراین در محورهای مختلف خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن آشتیانی مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور گفت: مستند به رای شماره 724 مورخ 1391.1.22 هیات عمومی دیوان عالی کشور، به هیچ وجه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی آزاد نیست و مردم، فریب افراد سوداگر را که با عنوان‌های وکیل و یا کارشناس زمین به نشر اطلاعات نادرست در فضای مجازی می‌پردازند، نخورند. وی افزود: در مفاد نظریه مشورتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه، شهروندان کشورش را به فرزندآوری بیشتر تشویق کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج اولیه اعلام شده در انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران، حکایت از آن دارد که آرای کاندیداها به شدت ریزش کرده و احتمال دارد که انتخابات به دور دوم کشیده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروزه گوشی‌های موبایل چه ارزان و چه گران به یک سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند، زیرا به صورت روزمره از آن‌ها به عنوان دوربین عکاسی، منبع درآمد، فضایی برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی استفاده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل ایران خودرو در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرد که موضوع واگذاری سهام ایران خودرو متعلق به شرکت‌های فرعی و وابسته بعد از تجدید ارزیابی دارایی ها، کلید می خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، جزئیات فایل صوتی لو رفته از ژنرال‌های آلمانی را یک رسوایی دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور به منظور بازدید از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان دقایقی قبل وارد این استان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 1383 آن زمان که محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود، سرما تعدادی از بی‌خانمان‌ها در تهران را به کام مرگ فرستاد و انتقادات بسیاری از عملکرد شهرداری تهران در این مورد منتشر شد. به ایستگاه بی. آر. تی پناه آورده بود شاید از ترس آن که به کمپ‌های اجباری ترک اعتیاد رانده نشود از رفتن به گرمخانه‌های زنان سرباز زده بود اما فکرش را نمی‌کرد که سرما جانش را می‌گیرد. بامداد پنجشنبه 10 اسفندماه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فراوری و توسعه بازار سازمان شیلات از کاهش قیمت کنسرو ماهی در طرح عید تا عید خبر داد.