چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان شمارش آراء و با تأیید ستاد انتخابات وزارت کشور نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان همدان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیپلمات سابق آمریکایی به 40 سال جاسوسی برای کوبا اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وانت نیسان را شاید بتوان بعد از پیکان وانت ارزان‌ترین خودروی کار بازار ایران دانست. وانت نیسان را شاید بتوان بعد از پیکان وانت ارزان‌ترین خودروی کار بازار ایران دانست. اما دیگر وانت نیسان هم آنقدر که فکر می‌کنید ارزان نیست و در حال نزدیک شدن به باشگاه میلیاردی ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماراتن انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید در حالی که در برخی از حوزه‌های انتخابیه در استان فارس رقابت به دور دوم کشیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات تهران از احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس تهران به دور دوم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راه‌های ارتباطی برای کمک رسانی به بیشتر روستا‌ها قطع شده است و به‌دلیل نبود راه و شکسته شدن پل و آبنما فقط امدادرسانی هوایی امکان‌پذیر است. گفته می‌شود بیشتر خانه‌های روستا فرو ریخته‌اند و حتی برخی از روستا‌ها همچون سندبهرام و ستیارعمر از توابع دشتیاری کاملاً زیر آب رفته‌اند. بعد از گذشت چند روز از وقوع سیل، کمک‌های مورد نیاز ارسال نشده است. در همین راستا، مولوی عبدالحمید از شهروندان...

وب‌گاه عصر ایران

او در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته به گونه ای که بیش از 11 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و طبع شعر و شاعری اش، در اینستانوشته هایش به چشم می‌خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های ارتش اسرائیل امروز چادرهای محل اسکان آوارگان فلسطینی را مقابل درب ورودی بیمارستان اماراتی در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد در جنایت اسرائیل 11 نفر شهید و بیش از 50 نفر هم مجروح شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجموعه‌های طنز تلویزیون ایران، سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران به زودی به روی آنتن می‌رود. مجموعه‌های طنز تلویزیون ایران، سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران به زودی به روی آنتن می‌رود. به گزارش عرشه آنلاین، سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران از یکشنبه 20 اسفند به روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، بهنوش بختیاری و... از جمله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:. طبق گزارش‌هایی که پاتولوژیست و کالبدگشایی اعلام کردند، به نظر می‌رسد پیروز به دلیل خوردن یک تکه کوچک پلاستیک تلف شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرار یک زن با عشقش و زندگی مخفیانه با او پس از 6 سال به قتل فجیع آن مرد و یتیم شدن 3 بچه‌اش منجر شد. فرار یک زن با عشقش و زندگی مخفیانه با او پس از 6 سال به قتل فجیع آن مرد و یتیم شدن 3 بچه‌اش منجر شد. به گزارش عرشه آنلاین، فروردین 1400 گزارش یک درگیری مرگبار در خانه‌ای در محدوده فیروزکوه به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و دریافتند 3 مرد پس از ورود به خانه یک زوج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای آیین‌های تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم «رضا زارعی» از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجم تجارت خارجی کشور در 11 ماهه سال جاری بدون احتساب صادرات نفت خام و خدمات فنی و مهندسی به 104 میلیارد و 770 میلیون دلار رسید. براساس داد‌های، گمرک سهم 10 شریک اول ایران در این مدت برابر با 88 میلیارد دلار تن برآورد شده است.