یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از برنامه‌ریزی برای اجرای 507 پروژه زیربنایی و روبنایی در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری برای سال آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس با لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان و افزایش تعطیلات پایان هفته به دو روز موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار گوشت و دام امروز شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ نسبت به روز گذشته است؛ همچنین هر کیلو گوشت بوقلمون 122 هزار تومان خرید و فروش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای جدیدی از «اتللو» این بار با بازی دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال در برادوی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری به 40 ساعت و افزایش تعطیلات موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان برگزاری آزمون برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 1403/04/8(هفتم و هشتم تیر ماه 1403) خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گالانت تأکید کرد: برای تحقق اهداف جنگ و تعامل با تهدیدات غزه، لبنان و کرانه باختری، اسرائیل به وحدت و شراکت در تصمیمات مربوط به آینده نیاز دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهشگر تاریخ در توئیتی خطاب به احمد وحیدی نوشت: وقتی درباره یک حکم فقهی مانند امر به معروف و نهی از منکر سخن می گویید، در مقام یک مجری قانون، دستکم احکام نهی از منکر را در تحریر الوسیله امام بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه تلگراف نوشت: قدرت رزمی و نظامی بریتانیا طی هفت سال گذشته با روند کاهشی مواجه بوده و نگرانی‌هایی را درخصوص توانایی رزم نیروهای مسلح این کشور در برابر «جنگ با روسیه» ایجاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمان برگزاری آزمون برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 1403/04/8(هفتم و هشتم تیر ماه 1403) خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

هشدار‌ها از چند روز مانده به آخرین چهارشنبه سال 1402 آغاز شده است؛ هشدار اورژانس، آتش‌نشانی، متخصصان سوختگی و پلیس. همگی در تلاش هستند تا آمار مرگ‌های ناشی از چهارشنبه آخر سال به کمترین تعداد برسد و تخت‌های سوختگی بیمارستان‌ها در این روز‌ها خالی بماند. اما نوجوانان و جوانان بی‌توجه به هشدار‌ها با به راه انداختن کارناوال آتش، خسارت جانی و مالی جبران‌ناپذیری را به جا می‌گذارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نزدیک به 50 میلی‌متر باران در طول شش ساعت در دبی باریده است و این در حالی است که این کشور به طور متوسط کمتر از 120 میلی‌متر بارندگی در سال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار آزمون پیراهن خود را به بلاگر ژاپنی هدیه داد.