چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن خرم آبادی در اقدامی هولناک پسر معلولش را در خواب به قتل رساند. اوایل هفته جاری بود که اهالی محله ای در خرم آباد با ورود خودروهای پلیس به محله‌شان در جریان تراژدی هولناکی قرار گرفتند. مادر جوان در اقدامی هولناک پسر 10 ساله اش را بی رحمانه به قتل رسانده بود و اهالی محل با شنیدن این خبر شوکه شدند و باور نداشتند پسر بچه 10 ساله که دچار معلولیت جسمی و ذهنی بود به دست مادرش به قتل رسیده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز شنبه 12 اسفندماه را با نوسان پشت سرگذاشت، با این شرایط شاهد رشد قیمت برخی از خودروها و تغییر کانال آنها بوده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، با تاکید بر اینکه این اقدام وجاهت قانونی ندارد، اعلام کرد: هرگونه واگذاری (فروش) کدملی و سایر مدارک مرتبط به شخص ثالث تخلف است. وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، با تاکید بر اینکه این اقدام وجاهت قانونی ندارد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای نگهبان در بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تونس در دیدار با رئیسی با بیان اینکه تونس خواستار توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دولت تونس در قبال مسئله فلسطین نیز هیچ اختلاف موضعی با جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن اسماعیلی و مصطفی پورمحمدی برای مجلس خبرگان رای نیاوردند محسن اسماعیلی و مصطفی پورمحمدی برای مجلس خبرگان رای نیاوردند پس از اعلام نتایج انتخابات خبرگان مشخص شد که محسن اسماعیلی و مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نتوانسته اند، آرای لازم برای ورود به خبرگان را به دست آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای درمان سریع نفخ شکم، یک قاشق سرکه سیب را به لیوان آب اضافه کنید و قبل از غذا، بنوشید تا از نفخ معده جلوگیری شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سرایا القدس با بیان اینکه پایان جنگ در غزه به منزله درهم شکستن قطعی دشمن صهیونیستی است، تاکید کرد: این مقدمه ای برای نابودی کامل اسرائیل در سراسر خاک فلسطین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرار بود رضا رشیدپور در تابستان امسال به تلویزیون بازگردد که با مخالفت افراد متعددی مواجه شد و حالا در شبکه نمابش خانگی برنامه خود را اجرا خواهد کرد این در شرایطی است که این اتفاق برای بسیاری از مجریان تلویزیون نیز رخ داده است و آن‌ها پس از جدا شدن از تلویزیون به صورت مستقل برنامه خود را ساخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای نگهبان در بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 11 اسفند ماه، این رخداد ملی را پاسخ قاطع و نه بزرگ آنان به اردوگاه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی دانست. تسنیم: سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 11 اسفند ماه، این رخداد ملی را پاسخ قاطع و نه بزرگ آنان به اردوگاه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی دانست. سپاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این 2 معاونت آموزش و پرورش به دنبال باز کردن درهای مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه هستند وزیر آموزش و پرورش از جمع‌آوری مدارس کانکسی دارای بیش از 10 دانش‌آموز تا مهر 1403 خبر داد. رضا مراد صحرائی، روح و هدف انقلاب اسلامی را پیاده سازی «عدالت» خواند و افزود: انقلابها در سراسر دنیا در جستجوی هدفی هستند اما مولفه اصلی انقلاب ما متفاوت از سایر انقلابهاست چرا که بدنبال ایجاد عدالت و توزیع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از روش‌های رفع نفخ شکم استفاده از سرکه سیب است.

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد سهل انگاری مسئول امور بین الملل این فدراسیون باعث عدم صدور ویزای فرزانه فصیحی برای شرکت در مسابقات جهانی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخاباتی استان قزونی نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان قزوین اعلام کرد.