جمعه 31 فروردین 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در واکنش به انتشار اخباری درباره حمله ادعایی اسرائیل، گفت که آمریکا در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1403 از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر حزب میهن پرستان فرانسه طی اظهاراتی با انتقاد شدید از سیاست‌های رهبران اتحادیه اروپا، تأکید کرد که آن‌ها می‌خواستند از تحریم‌ها برای به زانو درآوردن اقتصاد روسیه استفاده کنند، اما در عوض اقتصاد خود را نابود کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

معماری محیط، نقشی اساسی در جذب، حفظ و انگیزش نخبگان ایفا می‌کند. محیطی که خلاقیت، نوآوری و کار تیمی را تشویق می‌کند، می‌تواند به جذب و حفظ افراد با استعداد کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت که در جریان اجرای طرح موفق نور که به همت عزیزان نیروی انتظامی درحال اجراست، یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و اینطور جلوه می دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر اینطور نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 33 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 2.4 درصد کاهش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 3.7 درصد پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.

وب‌گاه ورزش سه

مربی منچستریونایتد تایید کرد که الخاندرو گارناچو به خاطر لایک جنجالی اش زیر یک پست انتقادی عذرخواهی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که طرفداران جیمز باند بی‌صبرانه در انتظار دیدن مأمور 007 بعدی هستند؛ یک تریلر جعلی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، در یوتیوب میلیون‌ها بازدید داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند شرکت هواپیمایی اروپایی پروازهای خود را از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی لغو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان‌های مولف سینما سن را به رسمیت نمی‌شناسند و برنامه‌های خود را دارند؛ از اسکورسیزی که دنبال بیوگرافی فرانک سیناترا با بازی دی‌کاپریو است تا اسپیلبرگ که فیلم یوفوها را در برنامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت که حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه ستاد مرکزی عزم بسیار جدی برای اجرای قانون ساماندهی واردات ته‌لنجی دارد، گفت: وضعیت اجرای قوانین قبلی این حوزه اسفناک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید راهب، پدر گلاب ایران در کاشان دار فانی را وداع گفت.