شنبه 1 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال 1403 از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یارانه مضاعف 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاظم جلالی گفت: تهران به توسعه همکاری‌های نظامی - فنی خود با مسکو و تقویت روابط دفاعی مطابق با قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران تن از فلسطینیان درپی حمله قریب الوقوع ارتش اسرائیل به رفح، مجدد آواره شده و به سمت شمال غزه در حال حرکتند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو کانسلو خرید خوبی برای بارسا در فصل جاری بوده ولی در بازی برگشت برابر پی اس جی پنالتی بدی داد که باعث شد تا تهدید به مرگ شود.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری افراد گوگل پیکسل 8 - Pixel 8 را بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر دنیا می‌دانند. اما اگر شما با این نظر هم‌عقیده نیستید، می‌توانید بهترین جایگزین‌های آن را در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی در حال ساخت و توسعه دو کانون شهرک‌سازی در جاده استراتژیکی است که نوار غزه را به دو نیمه تقسیم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاسوس سابق موساد که در یک کتاب عملیات نیروهای فلسطینی و تنش‌های اسرائیل با ایران را پیش‌بینی کرده است، به اظهار نگرانی درباره آینده اسرائیل پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس حمله صبح امروز به مقر الحشد الشعبی در استان بابل را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا و سکه کاهشی شدند، قیمت دلار مبادله ای هم به 43,565 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.01 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای 13 تا 20 اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه پاسداران را به فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروزقیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,746,800 (سه میلیون و هفتصد و چهل و شش هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 1.24 درصدی داشته است. همچنین قیمت سکه هم پایین آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امرو قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش حرکت کرد، قیمت دلار مبادله ای هم به 43,565 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.01 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فدرال آمریکا مدعی شد، هکرهای وابسته به دولت چین، به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا نفوذ کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای شیب نزولی را تجربه کرده است، به 43,565 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.01 درصدی داشته است.