جمعه 7 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمی که متوجه شد یکی دانش آموزانی نمی‌تواند در کلاس درس حاضر شود، به منزل او رفت و کلاس را در آن‌جا ادامه داد. معلمی که متوجه شد یکی دانش آموزانی نمی‌تواند در کلاس درس حاضر شود، به منزل او رفت و کلاس را در آن‌جا ادامه داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رمضان پروانه اظهار کرد: خانم محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین عکس از مهدی فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات اخیر به او را می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک آپارتمان 40 متری یک خوابه در محله امامت تهران در حالی که 15 سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت سه میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اگر قصد خرید خانه در مناطق شرق تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید. یک آپارتمان 40 متری یک خوابه در محله امامت تهران در حالی که 15 سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت سه میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه چین درباره جنگ اوکراین هشدار داد که "در این برهه، هنوز خطر بدتر شدن و گسترش این بحران وجود دارد و جامعه بین‌المللی باید هماهنگی و تلاش‌های مشترک را برای رسیدن به صلح تقویت کند و اقدامات ملموسی برای تتش‌زدایی در این درگیری انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتماد به نفسی یک ویژگی مهم شخصیتی است که افراد در هر سنی به آن نیاز دارند؛ فرقی هم نمی‌کند کودک و نوجوان باشند یا بزرگسال و در آستانه پیری. اعتماد به نفسی یک ویژگی مهم شخصیتی است که افراد در هر سنی به آن نیاز دارند؛ فرقی هم نمی‌کند کودک و نوجوان باشند یا بزرگسال و در آستانه پیری. به گزارش عرشه آنلاین؛ اگر می خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، رفتارهای خاصی وجود دارد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است که خبر از خودکشی یک پزشک خانم می‌دهند. اخباری در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است که خبر از خودکشی یک پزشک خانم می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین؛ شنیده‌ها حاکی است که خانم دکتر سمیرا آل سعیدی، استاد دانشگاه و فوق تخصص روماتولوژی در تهران بر اثرخودکشی، جانش را از دست داد. در همین رابطه رئیس بیمارستان شریعتی، طی پیامی درگذشت شادروان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد افزایش به 89 دلار و 32 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند، دو سال از جمله برای 1403 از پرداخت مالیات معاف شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر، روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و در 5 روز متوالی معاملاتی اردیبهشت ماه شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه پنجشنبه شب و در پل قویون که یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه است رخ داده و عده ای با قمه و چوب های بلند، راه را بسته و به ایجاد رعب و وحشت پرداخته اند. انتشار فیلمی از قمه‌کشی در یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه، خبرساز شد. عصر ایران نوشت: پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. از هویت و دلیل درگیری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.