شنبه 1 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: واکنش ایران تصمیمی راهبردی و شجاعانه بود که معادلات را تغییر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

در صفحه اینستاگرام ناصر تقوایی فیلمساز برجسته سینمای ایران عکسی جدید منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پس از تغییراتی که چند روزگذشته در برنامه پروازهای برخی فرودگاههای کشور ایجاد شده بود هم اکنون پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد، تبریز و اصفهان به حالت عادی سابق بازگشته است.

وب‌گاه الف

صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی در پستی از مخاطبان خود خواسته بود به ترس از حمله اسراییل اعتراف کنند اما نگاهی به نظرات این پست نشان می‌دهد هشتگ نگرانی به یک پروژه شکست‌خورده تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت پشتیبانی امور دام متعهد به حمایت از جامعه بهره‌برداران دام وطیور بوده و سیاست جدید شرکت ادامه روند 6ماه گذشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بسیاری از سایت ها، بلیت مترو با شارژ نامحدود و قیمت‌هایی عجیب فروخته می شود. در تمام ایستگاه های مترو گیشه‌های فروش بلیط به فروش نقدی اختصاص پیدا کرده و بیش از یک ماه است که کارت بلیط مترو نایاب شده. کارت بلیط مترو نایاب شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو حادثه حمله با چاقو در استرالیا طی دو روز، تنش‌های اجتماعی را در این کشور به همراه داشته و مسلمانان یا مهاجران را بیش از دیگران تحت فشار استاندارهای دوگانه پلیس در تحقیقات اولیه برای شناسایی عامل و انگیزه حمله، قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رنامه 6 بازی پایانی استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی اعلام شد. برنامه 6 بازی پایانی استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، تنها 6 هفته دیگر تا تعیین سرنوشت قهرمان و 2 تیم سقوط کننده فصل بیست و سوم لیگ برتر باقی مانده و رقابت در صدر و قعر جدول به اوج حساسیت رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که این رژیم برای حمله به رفح آماده می‌شود و 250 هزار فلسطینی این منطقه واقع در جنوبی‌ترین قسمت غزه را ترک کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون که پیش‌تر گفته بود قصدش برای بازنشستگی جدی است در تازه‌ترین اظهارنظرش عنوان کرد: من اصلا نرفتم که برگردم. جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون که پیش‌تر گفته بود قصدش برای بازنشستگی جدی است در تازه‌ترین اظهارنظرش عنوان کرد: من اصلا نرفتم که برگردم. خیابانی گفت: خیلی‌ها برایشان سوال پیش آمده که چرا من رفتم و برگشتم. من اصلا نرفتم که برگردم. من گفتم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرداری دیرالبلح در مرکز نوار غزه اعلام کرد نیروهای اسرائیلی بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه را ویران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکسن «روتاویروس» از اسهال‌های شایع در کودکان پیشگیری می‌کند؛ «پنوموکوک» نیز نوعی باکتری است که می‌تواند باعث بروز بیماری‌های پنومونی (ذات الریه)، عفونت خونی، سینوزیت (التهاب بافت پوششی حفره‌های بینی) و عفونت گوش میانی شود. واکسن «روتاویروس» از اسهال‌های شایع در کودکان پیشگیری می‌کند؛ «پنوموکوک» نیز نوعی باکتری است که می‌تواند باعث بروز بیماری‌های پنومونی (ذات الریه)، عفونت خونی، سینوزیت...