جمعه 31 فروردین 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف برخی از میوه‌ها و سبزیجاتی می‌تواند به کند کردن پیری و بهبود طول عمر کلی شما کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد به گزارش عرشه آنلاین از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف برخی از میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند به کند کردن پیری و بهبود طول عمر کلی شما کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا 28 ام مجموعا حدود 2.5 میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف اقتصادی تخصیص داده شده است که از میان بخش‌های صنعتی، گروه خودرویی‌ها اصلی‌ترین دریافت‌کنندگان ارز نیمایی و توافقی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاغل خانگی به مشاغلی گفته می شودکه در آن یک یا چند عضو خانواده بدون ایجاد مزاحمتی برای همسایگان کالایی را در منزل تولید یا خدماتی را ارائه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شدیدی شد. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شدیدی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کاپیتان پرسپولیس که با روی کار آمدن اوسمتر در هفته های اخیر در ترکیب ثابت پرسپولیس بوده است در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شدید شد و حتی ممکن است رباط صلیبی پاره کرده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد یک پهپاد ارتش اسرائیل را شکار کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم. وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحد‌های پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصد‌هایی صورت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد یک پهپاد ارتش اسرائیل موسوم به «DGI Matrice» را شکار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلامت «منزل» شامل تمامی حوزه های سلامت، از آسایش روحی تا آرامش درونی و از حظ بصری تا اقناع شنیداری می شود. سلامت «منزل» شامل تمامی حوزه های سلامت، از آسایش روحی تا آرامش درونی و از حظ بصری تا اقناع شنیداری می شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ «منزل» همانگونه که ایده هایی برای سلامت روحی افراد خانواده و نیز ایجاد زیبایی و آرامش درون چارچوب خانه ارائه می دهد، سعی دارد تا با استفاده هرچه بیشتر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان پایگاه های نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی شبعا و شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان پایگاه‌های نظامیان اسرائیل در اراضی اشغالی شبعا و شمال فلسطین اشغالی را موشک‌باران کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر باردار که در سیل جنوب کشور گرفتار شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. یک مادر باردار که در سیل جنوب کشور گرفتار شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ روز گذشته (چهارشنبه 29 فروردین 1403)، بعد از اعلام گرفتار شدن مادر باردار در مسیر سیل، بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در محور شهرستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته دو درصد نرخ بیکاری بانوان کاهش داده شد و مشاغل خانگی رشد قابل توجهی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرانسه از اسرائیل خواست از ارائه کمک‌های بشردوستانه به غزه اطمینان حاصل کند.