پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ارتش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه خسته و مضمحل شده است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ارتش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه خسته و مضمحل شده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج مسجدی در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم با مسجد الاقصی با بیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و دلیل آن ممکن است سال‌های طولانی از شهادت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گذشته باشد اما نام و یاد آنها همیشه جاوید است. وی با اظهار اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، افزود: راه شهدا, آرمان و مکتب شهدا...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج مسجدی در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم با مسجد الاقصی با بیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و دلیل آن ممکن است سال‌های طولانی از شهادت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گذشته باشد اما نام و یاد آنها همیشه جاوید است.

وی با اظهار اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، افزود: راه شهدا, آرمان و مکتب شهدا زنده و جاوید است.

سردار مسجدی با اظهار اینکه در ظاهر جبهه دشمن با شهادت سیدالشهدا پیروز شده است اما در باطن اینگونه نبوده است، ادامه داد: امروز میلیون‌ها انسان عاشق پرچم سیدالشهدا را بلند کرده‌اند و در مراسم اربعین از سراسر دنیا و جهان و ایران اسلامی شرکت کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه همه شهدا به تکلیف الهی و دفاع از اسلام و کیان خود عمل کرده‌اند، یادآور شد: امروز ما وظیفه داریم نام و یاد شهید را گرامی و زنده داریم و راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی پایمردی در راه شهیدان و مقاومت در دفاع از اسلام و مسلمانان را وظیفه مهم برشمرد و گفت: دفاع از اسلام و جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر نقطه‌ای و رسالت بزرگ است.

معاون نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه همواره شهادت مردان و زنان مظلوم غزه را می‌شنویم، گفت: موقعی که شهادت زندان کودکان مظلوم را می‌بینیم قلب ما آزرده می‌شود اما مبادا تصور کنیم که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی‌ها در این صحنه پیروز هستند و این اشتباه است.

وی گفت: در طول 80 سال جنگ رژیم صهیونیستی با فلسطین این‌قدر این رژیم تلفات نداده است و این‌قدر نیروهای نظامی و امنیتی آن مضمحل نشده بود و به شدت خسته و کوفته شده‌اند.

سردار مسجدی با اظهار اینکه ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که این جنگ و آتش را تمام کند و آتش بس کند، افزود: هنوز تلفات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از مردم صهیونیست آواره شده‌اند و برای اولین بار اسرائیلی‌ها اردوگاه زده‌اند و این مورد در گذشته نبوده است.

وی گفت: حملات قهرمانانه مقاومت و فلسطین، صهیونیست‌ها را آماج حملات خود قرار داده‌اند و اگر شروط مجاهدین فلسطینی پذیرفته نشود خاتمه و آتش بس جنگ را نمی‌پذیرد و معتقد هستند که باید اسرائیل عقب نشینی کند و مردم غزه به سرزمین‌های خود برگردند.