جمعه 13 مهر 1403

ارزش کار خبرنگاران، کمتر از راه شهدا نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ارزش کار خبرنگاران، کمتر از راه شهدا نیست

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه ارزش کار خبرنگاران، کمتر از راه شهدا نیست، گفت: شهدا برای حفظ خاک وطن رفتند و نقش اصحاب رسانه نیز تلاش برای نگه داشتن این ارزش هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا نوری امروز با حضور در دفتر این خبرگزاری و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار، منحصر به یک روز نیست و امر روز را باید روز خبرنگار نامید.

وی خاطرنشان کرد: اگر برای مدت کوتاهی تمام خبرها را قطع کنند مانند این است که آب و برق را قطع کنند و خبر نیز به همان اندازه حیاتی است. نوری با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای ارتباطات و اخبار است و مردم نیز به طور جدی خبرها را پیگیری می‌کنند، افزود: حضور و وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه در چنین دنیایی مایه امید است. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه اگر خبرنگاران وجود نداشته باشند، صدای مردم به مسئولان نمی‌رسد، گفت: اگر صدای مردم به گوش مسئولان نرسد، چاره‌ای برای مشکلات و دغدغه‌های مردم نخواهد بود که سبب ایجاد بحران‌هایی می‌شود. وی افزود: همین امر، اهمیت وجود خبرنگاران و ارزش کار اصحاب رسانه و قلم را نشان می‌دهد. نوری اظهار داشت: خبرنگاران، حق‌طلب و در پی اصلاح امور هستند و نگاه آرمانگرایی و درست به جامعه دارند که مردم و دولتمردان در کنار یکدیگر باشند. وی با بیان اینکه ارزش این کار، کمتر از راه شهدا نیست، خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ این آب و خاک و سرزمین و ناموس رفتند تا دین خدا احیا شود و نقش حضور تک‌تک اصحاب رسانه نیز عملا تلاش برای نگهداشتن این ارزش‌ها است که جامعه اسلامی، یک جامعه انقلابی، پاک، مردمی و سالم پیشرفت کند.

انتهای پیام /