جمعه 28 اردیبهشت 1403

اروپا با تحریم سپاه به دنبال ترمیم چهره رسوا شده‌اش است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اروپا با تحریم سپاه به دنبال ترمیم چهره رسوا شده‌اش است

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم شمسی پور*؛ فِی قُلُوبِهِم مَرَض فَزَادَهُمُ اللَهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَاب أَلِیم بِمَا کَانُوا یَکذِبُونَ (بقره /10)؛ آن زمان که خداوند متعال تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران را به قلب حضرت امام (ره) الهام کرد‌؛ همواره در تمام صحنه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، امداد رسانی، جهادی و... یاور، کمک رسان و همگام با ملت شریف ایران و همچنین کشورهای دیگر بالاخص...

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم شمسی پور*؛ فِی قُلُوبِهِم مَرَض فَزَادَهُمُ اللَهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَاب أَلِیم بِمَا کَانُوا یَکذِبُونَ (بقره /10)؛ آن زمان که خداوند متعال تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران را به قلب حضرت امام (ره) الهام کرد‌؛ همواره در تمام صحنه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، امداد رسانی، جهادی و... یاور، کمک رسان و همگام با ملت شریف ایران و همچنین کشورهای دیگر بالاخص ستم دیده بوده است.

سپاه، این نهاد مقدس که از همان ابتدای حیات مبارکش در پی تعالی ملت ایران و سایر ملل مسلمان جهان با درایت امامین انقلاب به ساحل امن ظهور حضرت بقیه الله (عج) بوده است؛ طبیعتا باید در این دوران آخر الزمان با هر سازمان و فردی که در راستای این هدف بزرگ در حال تلاش و انجام وظیفه است، مخالفت از جانب جبهه کفر را باید انتظار داشت. خون پاک هزاران هزار شهید پاسدار و بسیجی گواه بر راه حق و حقیقتی است که این مجموعه سرفراز دنبال می‌گیرد.

اکنون اروپای بزدل با تحریم کردن آن در تلاش است که با تبلیغات و رسانه های معاند و پوچ، شکست های مفتضحانه ای را که در ماه های اخیر در پروژه اعتراضات در داخل ایران متحمل شدند و همچنین دستگیری و اعدام اَبر جاسوس MI6 انگلیس را با چنین اقداماتی که نشانه استیصال آن هاست در تاریکی فرو ببرند.

حال جای این سوال باقی است که از سران ناشی اروپایی پرسید؛ زمانی که داعش در حال بلعیدن خاورمیانه از پیر و جوان، زن ومرد بود و آنان را تکه تکه می کرد؛ آیا همین کشورهای مدعی دموکراسی و ضد تروریسم نبودند که با حمایت های مادی شان هیولای داعش را یاری می رساندند؟

این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود که با تجهیز ملت‌های دیگر جنگ با داعش و همچنین کمک های مستشاری این غول همه چیز خوار که در حال تبدیل به یک اژدهای هفت سر بود را سر جای خودش نشاند و ریشه آن را خشکاند و برای همیشه آن را از روی این کره خاکی محو نمود.

بی شک اروپاییان با این اقدام خود مبنی بر تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قصد تلافی شکست های خود را دارد. خوب است سیاستمداران به اصطلاح عاقل اروپایی اسیر فضای خودساخته نشوند و اعلام نامی غلط به نیروهای نظامی و رسمی ایران، بیشتر برای خود آنان مشکلات راهبردی ایجاد خواهد کرد ؛ مثلا آیا کشتی های آنها در خلیج فارس نمی خواهند پیام های رادیویی نیروهای مسلح ایران را پاسخ دهند؟!

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ضمن محکوم این اقدام نابخردانه و بزدلانه اتحادیه اروپا، از وزارت خارجه می خواهد که هرچه سریع تر پاسخی شایسته و در خور شأن ملت ایران به این مدعیان دروغین و دست های چدنی در دستکش مخملی بدهد.

باشد خداوند متعال ما را در این مسیر ثابت قدم نگه دارد و قطعا می دانیم که نصرت و پیروزی نهایی متعلق به سبز پوشان حسینی اسلام است و خدای متعال در قرآن فرمود: اِنَ المُنَافِقِینَ فِی الدَرکِ الأَسفَلِ مِنَ النَارِ وَلَن تَجِدَ لَهُم نَصِیرًا (نساء /145) و ملت مومن ایران به این وعده ها ایمان دارد چرا که جریان حق همیشه پیروز است.

میثم شمسی پور - معاونت سیاست ورزی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.