دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

خلق روزانه 2هزار میلیارد تومان و امحای 7 هزار تن هندوانه صادراتی از ایران سایر سوژه های مهم اقتصادی امروز روزنامه ها است.

خبرگزاری دانا

مجتبی اشرافی گفت: اینکه بزرگ ترین بنگاه های سخن پراکنی و رسانه های بزرگ دنیا در جهت سیاستهای ایالات متحده گام بر می دارند و افکار عمومی را از واقعیت ماجرای امریکا دور نگاه می دارند، با گسترش رسانه های مستقل و عمومیت یافتن دیپلماسی فرهنگی در سطح ملل جهان، نخ نما شده و دروغ بزرگ امریکایی را در نمای درشت خود عیان نموده است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه رم ایتالیا برای خرید بازیکن پیشین تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با او وارد مذاکره شده است.

خبرگزاری ایسنا

باشگاه رم برای جذب کاوانی دست به کار شد و پیشنهاد قرارداد سه ساله را به این مهاجم با تجربه اروگوئه‌ای داده است.

خبرگزاری ایسنا

پس از گذشت چهار ماه از ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا، مرزهای اتحادیه اروپا به زودی به طور رسمی به روی شهروندان دست کم 14 کشور باز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال صربستان بر اثر ابتلا به ویروس جان در 75 سالگی جانش را از دست داد.

خبرگزاری میزان

باشگاه رم به منظور تقویت خط حمله‌اش قصد به خدمت گرفتن مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود اینکه کشورهای اتحادیه اروپا تلاش می کنند درهای خود را به روی پناهجویان بسته نگاه دارند، بحران افزایش موج مهاجرت به سوی این کشور همچنان رو به افزایش است و شیوع بیماری کووید -19 نیز بر شدت این بحران افزوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهاد بازی از سری آ مواجه شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: 34 سال از روزی که دیگو مارادونا آن بلا را سر انگلیسی‌ها آورد می‌گذرد... نابغه شیطان، هنوز هم یک نابغه است، چه او را دوست داشته باشید، چه دوست نداشته باشید.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که از تصمیم کاوانی ناراحت شده اما تیم او بدون این مهاجم اروگوئه هم می تواند موفق شود.

وب‌گاه فرارو

همچنین رحمان قهرمانپور، کارشناس ارشد مسائل استراتژیک درباره مناسبات تهران و چین می‌گوید: «امضای سند قرارداد همکاری 25 ساله ایران و چین در هیات دولت نشان می‌دهد ایران در حال تبدیل شدن به یک متحد استراتژیک چین است.» وی در پاسخ به «دنیای اقتصاد» ادامه داد: «تصویب سند همکاری استراتژیک 25 ساله میان ایران و چین در هیات دولت نشان داد به هر حال این اقدام پکن متاثر از گفتگو‌هایی بود که پیش از...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

ستاره پاری سن ژرمن با پستی که منتشر کرد به هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود طعنه زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شیوع بیماری کووید -19، اقتصاد جهان و کشورهای مبتلا به این بیماری را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. برخلاف برآوردهای اولیه مبنی بر اینکه آثار سوء شیوع این بیماری تاثیر چندانی بر اقتصاد جهانی ندارد، اما با گسترش آن به کشورهای اروپایی و آمریکا، اثرگذاری بسیار شدید آن نمایان شد.