دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابوالفظل عموئی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در اولین نشست خود قطعنامه غیرقانونی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را بررسی کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اسبق تعاون نوشت: چرا علیرغم بدعهدی‌های مکرر اروپایی‌ها و استفاده ابزاری از عهدنامه‌های بین المللی مانند معاهده گسترش سلاح هسته‌ای -NPT چرا از فرصت‌سازی ماده ده این معاهده استفاده نمی‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تصویب قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران اگر در راستای تکاپوی سه ماه اخیر ایالات متحده آمریکا برای محدودسازی جمهوری اسلامی، بررسی شود، چندان غیرمترقبه جلوه نخواهد کرد و می‌توان ردپای سیاست‌های زیاده خواهانه کاخ سفید را در قطعنامه غیرسازنده این نهاد بین المللی به وضوح دید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار که در ورزشگاه سانچس پیسخوان برگزار شد، بارسا در هر دو نیمه موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، روی پاس نلسون سمدو، این لوئیس سوارز بود که صاحب موقعیت شد اما شوت او از زاویه ای نه چندان مناسب را واچلیک به راحتی مهار...

خبرگزاری ایسنا

داشتن شهر سازگار با محیط زیست حق همه افراد است اما نگرشی گذرا بر وضعیت محیط زیست جهان در دو دهه گذشته نشان می‌دهد که به‌رغم سیاست‌گذاری‌های اخیر در زمینه محیط زیست نه تنها اثرات مخرب انسانی در این حوزه کاهش نیافته بلکه مسایل حاد و دشواری مانند آلودگی شدید جو، نازک شدن لایه ازن، بروز پدیده گلخانه‌ای و گرم شدن کره زمین و پیامدهای متعدد ناشی از این پدیده‌ها نیز مطرح شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه پیشنهادی تروئیکای اروپا علیه کشورمان را تصویب کرد؛ اقدامی که تنها راه مواجهه متقابل با آن، توقف اجرای برجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حدود 45 روز قبل بود که بلومبرگ فاش کرد که به سندی 129 صفحه‌ای از بارسی‌های آژانس در سال 2019 دست پیدا کرده که نشان از رکوردشکنی در بازرسی از سایت‌های ایرانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وال استریت ژورنال، پس از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، حال نام کشورهای موافق و مخالف این قطعنامه اعلام شده است. در این ارتباط گفته شده که قطعنامه تصویب شده در شورای حکام که پیشتر در قالب پیش نویسی از سوی سه کشور اروپایی به آژانس ارائه شده بود، با 25 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع تصویب شده است. در...

خبرگزاری دانا

متعاقب صدور قطعنامه ضدد ایرانی از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش‌هایی به این اقدام از سوی طرف‌های ذینفع صورت گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نام کشورهای موافق و مخالف این قطعنامه اعلام شد.

خبرگزاری دانا

استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، اکوادور، مصر، استونی، فرانسه، آلمان، غنا، یونان، مجارستان، ایتالیا، ژاپن، کویت، مراکش، نیجریه، نروژ، پاناما، عربستان سعودی، سوئد، انگلیس، آمریکا، اروگوئه و آرژانتین به قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی به شورای حکام رای مثبت دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «لورنس نورمن»، خبرنگار وال استریت ژورنال در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه علیه ایران تصویب کرد. خبرنگار وال استریت ژورنال در این ارتباط نوشته است: قطعنامه تصویب شد. اعضای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران به دلیل عدم همکاری با تحقیقات آژانس انتقاد کردند. به گفته لورنس نورمن، این نخستین قطعنامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصا دنیوز؛ شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) اولین قطعنامه ضد ایرانی پیشنهاد شده از سوی تروئیکای اروپایی را با 25 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - 178 عضو سازمان ملل متحد در رای‌گیری روز پنج‌شنبه، به ریاست ولکان بوزکر از ترکیه برای ریاست هفتاد و پنجمین مجمع عمومی این سازمان، رای مثبت دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ پایگاه خبری آونیزه ایتالیا نوشت: همیشه کشور اوروگوئه را «سوئیس آمریکای لاتین» لقب داده بودند. اما این بار از کشور سوئیس نیز گوی سبقت را ربوده است و تعداد مبتلایان در این کشور بر رقم 847 متوقف شده است و هیچ کس جدیدا به ویروس کرونا مبتلا نشده است.