یک‌شنبه 15 مهر 1403

از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس

تهران - ایرنا - در چهارمین روز از مردادماه سال 1399 در بسته ورزشی ایرنا با اخبار گوناگون دنیای ورزش همراه باشید.

چهارم مردادماه 1399 روزی پراتفاق برای ورزش، به ویژه فوتبال ایران بود. یک روز بعد از قهرمانی پرسپولیس و پایان هفته بیست و ششم که به طور طبیعی اخبار به سمت آن سنگینی می‌کند. در این بسته ورزشی همراه ایرنا باشید.

بودیمیر: افتخار می‌کنم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم / حساب هواداران از آنهایی که راست نمی‌گویند جدا است

مهاجم کروات و سابق پرسپولیس که گل قهرمانی این تیم در لیگ هجدهم را زد اما به خاطر مسائل مالی مدتهاست که با مسوولان این باشگاه درگیر است گفت‌وگویی اختصاصی را با ایرنا انجام داده که در اینجا می‌خوانید.

حال عمومی قلعه نویی مساعد است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل صنعت نفت گفت که این برد بعد از یک فشار بسیار زیاد به دست آمد. در همین رابطه او دچار حمله عصبی شد و کارش به بیمارستان کشیده شد. جزییات این ماجرا را در اینجا دنبال کنید.

رازهای پوکر قهرمانی پرسپولیس

همانطور که می دانید پرسپولیس برای چهارمین مرتبه متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد. در گزارشی که می‌بینید درباره دلایل ثبت این چهار قهرمانی صحبت شده است.

«ژاوی» به کرونا مبتلا شد

سرمربی مشهور و اسپانیایی تیم السد قطر که به تازگی قرارداد خود را نیز با این تیم تمدید کرده است در حالی که لیگ ستارگان کارش را دوباره آغاز کرده به ویروس کرونا مبتلا شد. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

مدیر عامل باشگاه فجر: ناگزیریم با 18بازیکن کرونایی به مصاف نود ارومیه برویم

مشکلات کرونایی نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ آزادگان نیز وجود دارد. مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز اعلام کرده که 18 تن از اعضای این باشگاه مبتلا به کرونا هستند اما باید به مصاف نود ارومیه بروند. اینجا را بخوانید تا از جزییات ماجرا باخبر شوید.

جهانبخش به جز لیگ برتر، آرزوی بازی در بوندسلیگا دارد

امیرهاشمی مقدم، مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا از مقاصد احتمالی جهانبخش صحبت کرد. احتمالا علیرضا را فصل آینده در یکی از لیگ‌های هلند، ایتالیا و یا آلمان خواهیم دید. برای مطالعه کامل این مصاحبه، اینجا را کلیک کنید.

لغو المپیک بدترین حس دنیاست / به دستمزد مسی و رونالدو اعتراض نمی‌شود چون حق‌شان است

ذبیح‌الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با بیان اینکه امیدوارم همان‌گونه که فوتبال مورد توجه است به سایر رشته‌ها نیز نگاه شود، گفت: چرا به دستمزد نجومی «مسی» و «رونالدو» اعتراضی نمی‌شود؟ چون حق‌شان است و مردم از دیدن بازی آنان لذت می‌برند. ادامه این مصاحبه اختصاصی در اینجا.

قطبی: سوپرلیگ چین مستعد تبدیل شدن به لیگی «کلاس جهانی» است

سوپرلیگ چین در حالی آغاز می‌شود که فوتبال ایران یک نماینده در آن دارد. افشین قطبی با تیم اور برایت در این لیگ حاضر است و فردا (یکشنبه) کار خود را استارت می‌زند. گفت‌وگوی افشین را پیش از شروع لیگ چین در اینجا بخوانید.

کمیته استیناف تکرار دیدار پارس و استقلال را تایید کرد

سرانجام کمیته استیناف نظر خود را درباره بازی پارس جنوبی جم و استقلال اعلام کرد و مقرر شد این دیدار روز دوشنبه برگزار شود. بدین ترتیب تیم پارس که قصد نداشت به شهر خود بازگردد احتمالا فردا به همراه آبی‌پوشان تهرانی به جم می‌رود تا بازی عقب افتاده هفته بیست و سوم را برگزار کند. اطلاعات تکمیلی در اینجا.

ترکیب منتخب هفته بیست و ششم؛ پرسپولیس اینجا هم قهرمان شد

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که مانند هر هفته ایرنا ترکیب منتخب هفته را اعلام کرد. سرخپوشان تهرانی به واسطه برد ارزشمند در مسجدسلیمان بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده‌اند. در اینجا به طور مفصل راجع به این ترکیب صحبت شده است.

*س_برچسب‌ها_س*
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 2
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 3
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 4
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 5
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 6
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 7
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 8
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 9
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 10
از بستری شدن قلعه‌نویی و کرونایی شدن ژاوی تا راز پوکر پرسپولیس 11