سه‌شنبه 3 مهر 1403

از ترس پیولی تا غرق شدن میلان در بحران + عکس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
از ترس پیولی تا غرق شدن میلان در بحران + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پایان جام جهانی در قطر، ابرهای تیره‌وتار آسمان سن‌سیرو را فرا گرفته است و کشتی میلان غرق در طوفان بحران است. قرمزوسیاه‌ها در 6 بازی گذشته خود بردی را کسب نکرده‌اند و سه بازی اخیر خود در سری‌آ را با شکست به پایان رسانده‌اند.

استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان برای دیدار یکشنبه شب مقابل اینتر تغییر تاکتیک داد و سیستم بازی تیمش را از 1-3-2-4 به 2-5-3 تغییر داد. تغییری که موثر واقع نشد و خشم هواداران این تیم و انتقاد کارشناسان و رسانه‌های ایتالیایی را برانگیخت. این بازی با یک گل به سود اینترمیلان به پایان رسید.

روزنامه «گازتا دلا اسپورت» این تغییر تاکتیک را نشانه ترس پیولی از اینتر خواند و نوشت: این تغییر از دفاع چهار نفره به سه‌نفره، از روی ترس و انتخابی بود که نشانگر تسلیم‌شدن میلان است. این رسانه همچنین تیترهای «شاه لائوتارو، اینتر دربی را برد» و «پیولی تغییر سیستم داد و غرق شد: میلان حتی یک شوت هم به سمت دروازه نزد» را انتخاب کرد.

روزنامه «توتو اسپورت» هم با تیتر «میلان راه خود را گم کرده است»، نوشت: راه‌های زیادی برای شکست در شهرآورد وجود دارد و میلان با شیوه دفاعی بازی خود مقابل اینترف بدترین آن را انتخاب کرد. تیمی با عنوان قهرمانی رویِ پیراهنش نمی‌تواند به این صورت بازی کند.

روزنامه «کوریره دلواسپورت» هم نوشت: میلان پیولی هرگز خطرناک نبود.

روزنامه «کوریره دلاسرا» نیز نوشت: بحران موجود، عمیق‌تر شده است. برای میلان، بازی روز جمعه برابر تورینو، شکست‌ممنوع است.

آخرین امتیاز میلانی‌ها در سری‌آ به تک امتیاز آن‌ها از لچه باز می‌گردد و شاگردان پیولی پس از سه شکست متوالی در سطح اول فوتبال ایتالیا به رده ششم جدول سقوط کرده‌اند. آن‌ها اکنون 38 امتیازی هستند و فاصله با ناپولی صدرنشین 18 و اینتر رده دومی، پنج امتیاز است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید میلان اینترمیلان سری آ روزنامه های ایتالیایی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
از ترس پیولی تا غرق شدن میلان در بحران + عکس 2
از ترس پیولی تا غرق شدن میلان در بحران + عکس 3
از ترس پیولی تا غرق شدن میلان در بحران + عکس 4