یک‌شنبه 10 تیر 1403

اسبقیان: حضور پرشور در انتخابات باعث اقتدار نظام است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اسبقیان: حضور پرشور در انتخابات باعث اقتدار نظام است

معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: حضور پرشور و باشعور در انتخابات باعث اتحاد، انسجام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمدشروین اسبقیان معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه حضور اهالی ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از مهمترین انتخابات را در پیش داریم. یاد و نام شهدای خدمت، شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور انقلابی و خستگی‌ناپذیر و همراهانش را گرامی می‌داریم. جامعه پرافتخار ورزش کشور اعم از ورزشکاران، ملی‌پوشان المپیکی و پارالمپیکی در مجموعه شیرودی آمده‌اند تا رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی ادامه داد: حضور پرشور جامعه ورزش نشان از عهد و پیمان و میثاقی است که با شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافع حرم، امنیت و خدمت بسته‌اند و با حضورشان دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را ناامید خواهند کرد.

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: حضور پرشور و باشعور در انتخابات باعث اتحاد، انسجام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعاً با این حضور به اسکتبار جهانی، آمریکای جهان خوار و اسرائیل کودک‌کش نشان می‌دهند که ملت قهرمان ایران و جامعه سرافراز ورزش همراه و همگام با سایر اقشار در انتخابات حضوری پررنگ، پرشور و باشعور خواهند داشت و روح سردار حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا و به ویژه امام شهدا را شاد می‌کنند.