جمعه 31 فروردین 1403

استارت آپ

استارت آپ

وب‌گاه گسترش

" اگر هزارتا دلیل برای رفتن داشته باشی، فقط یه دلیل برای موندن کافیه! " این جمله را بعضی از کسانی که بین دو راهی مهاجرت و ماندن در ایران گیر افتاده‌اند، می‌گویند.

خبرگزاری مهر

رویداد مدآفرین در حالی به کار خود پایان داد که توانست در قالب یک مسابقه مد به نتایج مد نظر برسد، اما برای آفرینش مد ایران به ده‌ها رویداد و استارت آپ مشابه چنین رویدادی نیاز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی مرتضوی، مدیرتحلیل شرکت بین المللی اینوسلو در یادداشتی درباره ورشکستگی و بحران در بانک سیلیکون ولی پرداخته که در ادامه آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ورشکستگی بانک «سیلیکون ولی» آمریکا زنگ خطر ورشکستگی بانکی در قاره سبز را به صدا در آورده و موجب نگرانی دولت‌ها و شرکت‌های اروپایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اعلام شرایط دریافت وام‌های تحصیلی و شهریه نیمسال صندوق رفاه دانشجویان بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور تهران، وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از 43 هزار دانشجو، 363 عضو علمی و 666 یاور علمی، پتانسیل‌های بالایی برای حوزه کارآفرینی و کسب کار‌های جدید دارد لذا با توجه به این ظرفیت مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کنسرسیوم فضایی کوثر گفت: دو ماهواره بخش خصوصی طراحی و ساخته شده است که به‌زودی با پرتابگرهای خارجی به مدار تزریق خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در مشاغل آینده گفت: با وجود اینترنت اشیاء تحولی بزرگ در زندگی افراد ایجاد شده است، در آینده با بیکارانی روبرو می شویم که در حال حاضر اشتغال به کار دارند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: فردا تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت تپسی در گزارش ماهانه سال جاری خود، اعلام کرد درآمد این شرکت نسبت به دی ماه سال جاری رشد 13 درصدی را تجربه کرده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رویداد سرمایه‌گذاری فناوری در پارک فناوری پردیس با حضور استار‌ت آپ‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.