شنبه 1 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشتی به پیشنهادهای اخیر حسین شریعتمداری فعال سیاسی حامی ابراهیم رئیسی در کیهان پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در راستای توصیه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد تغییر انقلابی در ساختار‌های کشور، اقدامات مهم و کلیدی را در طی این دوسال به سرانجام رسانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت بیمه دی در راستای ارج نهادن به علم و دانش پژوهی، میزبان برگزیدگان کنکور سراسری بود و با اهدای بیمه نامه «زندگی بهادار» از ایشان تقدیر به عمل آورد.

وب‌گاه عصر ایران

جلوگیری از تغییر کاربری زمین، آزمونی برای شهردار تهران در این شرایط، شاید این پرونده را بتوان یکی از اساسی‌ترین آزمون‌ها برای شهردار تهران در مسیرحمایت از جوانان، دانش بنیان ها و فعالیت‌های نوآوری تلقی کرد چرا که شهرداری تهران به عنوان اصلی‌ترین متولی مدیریت شهری می‌تواند با تکیه بر روح فسادستیزی و مبارزه با سودپرستی، به مددجوانان آمده و اجازه تغییر کاربری این زمین را به دلیل تأثیر...

وب‌گاه عصر ایران

نکته جالب آنکه، اینویت ام ئی5 توسط هاکان ساراچ اوغلو مشهور که سابقه همکاری با پورشه و پروژه مهم 918 اسپایدر را دارد، طراحی شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی مرکز علمی کاربری کهریزک از برگزاری پنجمین رویداد استارت آپ از ایده تا بازار در محورهای توانبخشی شناختی، عصبی، عضلانی و تجهیزات توانبخشی به میزبانی مرکزعلمی کاربردی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

عینک آفتابی ویت‌اوت (Without rSunglasses) نخستین عینک آفتابی جهان از جنس بسته های پلاستیکی چیپس است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه سازندگی در جلد شماره صبح دوشنبه خود گفته های حسین شریعتمداری درباره استارت آپ ها را به چالش کشید. روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه ها به مصادره اموال شان دانسته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی در جلد شماره صبح دوشنبه خود گفته های حسین شریعتمداری درباره استارت آپ ها را به چالش کشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سوث چاینا مورنینگ پست، طی روز‌های گذشته یک استارت آپ چینی به نام سِل X نخستین کارخانه تولید گوشت مصنوعی در این کشور را به بهره‌برداری رسانده است. این کارخانه در شانگ‌های واقع شده و درواقع بخشی از تلاش دولت این کشور برای تضمین امنیت غذایی برای 1.4 میلیارد نفر جمعیت چین است. البته ظرفیت تولید این کارخانه فعلا چند تن گوشت در سال است و قرار...

خبرگزاری مهر

اسناد جدید افشا شده وزارت خارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا اقتصاد دانان بحث اعتماد را در مباحث اقتصادی نادیده گرفته اند؟ اقتصاد در اساس شبکه ای از روابط است که بر اساس انتظارات متقابل بنا شده است و اعتماد موضوعی است که به این انتظارات شکل میدهد. حتی فراتر از آن اعتماد چسبی است که تمدن بشری را در کنار هم نگه میدارد.

وب‌گاه عصر ایران

موضوعی که به نظر می رسد بر خلاف توصیه رهبر انقلاب، نه تنها مشارکت مردم برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تامین نمی شود بلکه با تزریق التهاب و فشار روانی به مردم با طرح مسائل فرعی و انتخاب راهکارهای غیرمنطقی برای مسائل فرهنگی که نمود برجسته آن در لایحه حجاب مشاهده می شود، روز به روز از مشارکت مردم در اقتصاد کاسته شده و معیشت و امنیت روانی مردم در فعالیت های اقتصادی به مخاطره می افتد.