پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

وب‌گاه عصر ایران

در های فای اکس نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان در اندازه 14 اینچی و سرنشین جلو در اندازه 19.9 اینچی نیز این مرز بندی را بیشتر نمایان می کند. نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی روی کنسول میانی تکیه داده که در اندازه 16.9 اینچی انتخاب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با نزدیک شدن به آغاز رویداد اینوتکس پارک فناوری پردیس پر از جنب‌وجوش است؛ جنب‌و‌جوشی از نوع آماده‌سازی غرفه‌ها، سالن‌ها، سخنرانی‌ها، گفت‌وگوها و یک کلام برای میزبانی کردن اعضای زیست‌بوم نوآوری و فناوری، زیر یک سقف.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه با 8 مورد از موفق‌ترین ثروتمندترین زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف آشنا می‌شویم که توانسته‌اند نام خود را حسابی بر سر زبان‌ها انداخته و به مفاخر ارزشمند ایران تبدیل شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

توسعه هوشمند شهرها یکی از اصلی ترین برنامه ها در حوزه شهرسازی به شمار می رود که در این زمینه باید تمامی دستگاه ها ورود کرده تا از طریق آن شاهد بهبود وضعیت زیرساختی کشور باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس آمار یک و نیم میلیون نفر از نمایشگاه قرآن کریم امسال بازدید کردند.

وب‌گاه گسترش

شبکه خبری بلومبرگ با استناد به داده‌های مؤسسه تحقیقاتی پیچ‌بوک PitchBook گزارش داد که سرمایه‌گذاری خصوصی در حوزه ارزهای دیجیتال به‌طور چشمگیری در سال جاری میلادی به دلیل رسوایی‌ها، بحران بانکی و بلاتکلیفی قانونی این بخش کاهش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، شبکه خبری بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به داده‌های مؤسسه تحقیقاتی پیچ‌بوک PitchBook گزارش داد که سرمایه‌گذاری خصوصی در استارت‌آپ‌های ارز‌های دیجیتال به‌طور چشمگیری در سال جاری میلادی به دلیل رسوایی‌ها، بحران بانکی و بلاتکلیفی قانونی این بخش کاهش یافته است. به گفته پیچ‌بوک، بودجه جهانی سرمایه گذاری‌های خطرپذیر (VC) برای استارت‌آپ‌های...

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری بلومبرگ با استناد به داده‌های مؤسسه تحقیقاتی پیچ‌بوک PitchBook گزارش داد که سرمایه‌گذاری خصوصی در حوزه ارزهای دیجیتال به‌طور چشمگیری در سال جاری میلادی به دلیل رسوایی‌ها، بحران بانکی و بلاتکلیفی قانونی این بخش کاهش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری؛ این استارت آپ قصد دارد ژن‌های شما را برای برداشت اعضای بدن در یک جنین کپی کند. رنیول بایو با برنامه‌هایی برای ایجاد جنین‌های مصنوعی واقع گرایانه که در شیشه‌ها رشد می‌کنند، در سفری به افق علم و اخلاق است. در جستجوی اشکال جدید پزشکی طول عمر، یک شرکت بیوتکنولوژی مستقر در اسرائیل می‌گوید که قصد دارد نسخه‌های مرحله جنینی افراد را به منظور...

وب‌گاه عصر ایران

گزارش شده است که جف بزوس صاحب آمازون نیز سه میلیارد دلار در استارتاپ «Altos Labs» سرمایه‌گذاری کرده است. پیتر تیل، یکی از بنیانگذاران «PayPal» در بنیاد «Methuselah» سرمایه‌گذاری کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

50 سال پیش اولین تماس از طریق تلفن همراه بین دو رقیب انجام شد، که هر دو در حال توسعه و ساخت فناوری تلفن همراه بودند. از آن زمان به بعد، این دستگاه‌ها کاربردهای غیرمنتظره‌ای در زندگی ما پیدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری 37 هزار میلیارد تومان به شرکت‌های متقاضی خدمات ارائه داده است که از این رقم، 21 هزار میلیارد تومان از طریق بانک‌ها بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

کارشناس واحد آموزش، پژوهش و نوآوری کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: متأسفانه شاهد یک شکاف عمیقی میان صنعت و دانشگاه هستیم که امیدواریم به واسطه رویدادهای مد و لباس شاهد رفع آن باشیم.