پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این واقعیت که شرکت‌های نوپا امروزی، مانند Anthropic و Openai، توجه و سرمایه‌گذاری زیادی را از سوی گوگل و مایکروسافت به خود جلب کرده‌اند، نشان می‌دهد که شرکت‌های کوچک‌تر فرصتی برای رقابت در این حوزه جدید دارند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آئین گشایش نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی که شامگاه یکشنبه شانزدهم بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: مساله مهم امروز در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه شگفت انگیز فضای مجازی است؛ به گونه‌ای که تمامی عرصه‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده...

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد در افتتاحیه نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی گفت: باید با گسترش سواد رسانه‌ای، حق مخاطبان در بهره مندی از آگاهی عمومی نسبت به فضای مجازی را ادا کنیم.

خبرگزاری مهر

عضو هیات مدیره انجمن گردشگری معلولان از تلاش این انجمن برای تهیه نقشه راه گردشگری معلولان خبر داد و گفت: در نظر داریم، مشکلات سفر معلولان را اولویت بندی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشمندان برای دهه‌ها می‌دانستند که سن تقویمی - عددی که می‌توان از شناسنامه ما به دست آورد - تمام داستان را بیان نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان دو ساعت مشتق از هوش مصنوعی ایجاد کردند که یکی سن تقویمی و دیگری سن بیولوژیکی را پیش‌بینی می‌کند.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت:«یک محدودیت ایجاد شده و بدانید با وضعیت و شرایط امن، شرایط حتما متفاوت خواهد شد»؛ این صحبت، وعده آیت ا... رئیسی، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور بود که بسیاری از فعالان اقتصادی به ویژه کسب و کارهای اینترنتی را به لغو محدودیت‌های اینترنتی امیدوار کرد، اما با گذشت 54 روز، هنوز از تحقق آن خبری نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویزای استارت آپ کانادا چطور مسیر زندگی ما را تغییر خواهد داد؟

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر اهمیت اجرای اقدامات زیربنایی در حوزه هوشمندسازی شهرهای جدید تأکید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویزای استارت آپ کانادا چطور مسیر زندگی ما را تغییر خواهد داد؟

خبرگزاری مهر

رئیس کارگروه ساماندهی مدولباس گفت: در حوزه چادر مشکی اتفاقاتی رخ می‌دهد که باید موازنه آن را معکوس کنیم. باید 23 میلیون متر مربع بیشتر از نیاز 42 میلیون متر مربعی کشور تولید داشته باشیم.