پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا شما نیز به فکر مهاجرت هستید؟ آیا کسب و کاری دارید، یا ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار در خارج از ایران دارید؟ ما به شما کانادا را پیشنهاد می‌کنیم! در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چگونه بدون حضور در کانادا در عرض دو سال اقامت دائم کانادا را بگیرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا نسبت روند افزایشی آلودگی هوا هشدار داد و گفت: سالانه 45 هزار مرگ ناشی از آلودگی هوا وجود دارد که در این میان هفت درصد مرده زایی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به طرح نخلستان برای فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت: در راستای این طرح برای فارغ التحصیلان دانشگاهی که رشته تحصیلی آنها در بازار کار مشتری ندارد، آموزش مهارتی قرار می دهند.

خبرگزاری مهر

اولین جلسه از سلسله نشست‌های علوم انسانی و اجتماعی با عنوان «شب‌های اندیشه» فردا سه شنبه، 27 دی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استارت آپ های ایرانی چگونه شکل گرفت؟ حلقه های اولیه این نهال نوپای اقتصاد ایران چه کسانی بودند؟

خبرگزاری مهر

مؤسس برند خودنویس گفت: خودنویس خانه مردم است که نه متعلق به بخش خصوصی و نه بخشی دولتی است. اگر خودنویس را تعاونی کنیم، همیشه برای مردم باقی می‌ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

از اولین تلویزیون بی‌سیم جهان در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها آلودگی هوا به اوج خود رسیده است و این امر تاثیر بسیاری بر کیفیت زندگی افراد گذاشته است و حتی زندگی روزمره را برای گروه‌های حساس مختل کرده است. مسؤولان هنگام ظهور آلودگی هوا اقداماتی را انجام می‌دهند اما همیشه انجام برخی کارها همانند اجرای طرح‌های ترافیکی کار ساز نیست و گاهی نیاز به پیروی از علم و فناوری برای مقابله با چنین مشکلاتی وجود دارد. در این خبر به چند راه حل نوین برای...

خبرگزاری دانا

آزادی خواه گفت: برگزاری استارت آپ ها یکی از مهمترین مسیرهای ایجاد و توسعه کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوین است.

وب‌گاه عصر ایران

از امکانات نیو eL7 در بخش کابین باید به سیستم صوتی حرفه ای با 23 اسپیکر، گرمکن / تهویه و ماساژ صندلی های چرمی به عنوان آپشن استاندارد تمامی تریم ها اشاره کرد...

وب‌گاه عصر ایران

نیو EC7 محصولی است که به تازگی در چین معرفی شده و به عنوان یک پرچمدار موفق شده تا لقب ائروداینامیک ترین اس یو وی جهان را به خود اختصاص دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک استارت آپ چینی خودرویی تولید کرده است که می تواند بر فراز ترافیک پرواز کند.

خبرگزاری دانا

شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی با قدرت اندیشه خود قادر به ابداع و تولید محصولاتی خاص و بدون مشابه خارجی هستند، که در صورت حمایت حرف‌هایی برای گفتن در جهان خواهند داشت، کما اینکه در گذشته و حال چنین بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به نیاز کشور اقدام به خرید هواپیما های نو و دست دوم کرده ایم.