جمعه 7 اردیبهشت 1403

استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی

صالح حردانی برای گل زیبایی که برابر فولاد به ثمر رساند، حدود 90 متر را در نزدیک به 11 ثانیه طی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که فولاد برای رسیدن به گل تساوی به روی دروازه استقلال هجوم آورده بود و در دقیقه 73 نیز صاحب یک ضربه کرنر شده بود، این شاگردان مجیدی بودند که با یک ضد حمله ویران‌کننده به گل دوم دست یافتند.

کرنر ارسالی فولادی‌ها را ابتدا رافائل سیلوا با یک ضربه سر دور کرد و سپس توپ به امیرحسین حسین‌زاده رسید. در این لحظه صالح حردانی که درون محوطه جریمه خودی مشغول دفاع بود، برای تدارک حمله به روی دروازه تیم سابقش، یک استارت انفجاری را آغاز کرد.

هرچند که در تصاویر تلویزیونی به دلیل زاویه دوربین استارت حردانی دیده نمی‌شود اما به لطف تصاویر ویدئویی که از جایگاه خبرنگاران ضبط شده، می‌توان مشاهده کرد که حردانی در دقیقه 72:09 استارت خود را آغاز می‌کند.

پس از اینکه حسین‌زاده ضربه سر سیلوا را دریافت کرد، توپ را به مهدی‌پور رساند و این بازیکن نیز با سرعت بالا به سمت دروازه فولاد حرکت کرد.

حرکت بدون توپ بسیار خوب حسین‌زاده باعث شد تا دو مدافع فولاد حواسشان به این بازیکن پرت شده و مهدی‌پور نیز توپ را به حردانی برساند که در گوشه محوطه جریمه منتظر توپ بود.

عقربه ساعت مسابقه نشان می‌دهد که حردانی پس از 11 ثانیه توانسته است خود را به پشت محوطه جریمه فولاد برساند. او پس از دریافت پاس مهدی‌پور، به عرض زد و سپس با شلیکی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه گردان فرستاد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

استارت دیدنی حردانی که از مقابل دروازه خودی آغاز شد، خیال فرهاد مجیدی را بابت پیروزی راحت کرد و استقلال باتوجه‌به شکست پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر شد.

استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 2
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 3
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 4
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 5
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 6
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 7
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 8
استارت 90 متری حردانی برای گلی به سبک قایدی 9