یک‌شنبه 15 مهر 1403

استاندار زنجان: هیچ کس حق ندارد هزینه سرمایه‌گذاری در استان را افزایش دهد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار زنجان: هیچ کس حق ندارد هزینه سرمایه‌گذاری در استان را افزایش دهد

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به ضرورت همکاری و اقدام شفاف دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد هزینه سرمایه‌گذاری در استان را افزایش دهد.

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با بیان اینکه راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برای کاهش زمان فرآیندهای اداری و استعلامات است، اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها و مدیران با اعلام نظرهای مبهم و غیرشفاف، بیشتر موجب تاخیر در فرآیندها شده و هدف راه اندازی پنجره واحد را زیر سوال می برند.

وی تاکید کرد: باید پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه‌های اجرایی، دقیق و شفاف انجام شود چرا که جواب های مبهم، در مرحله تصویب طرح در کارگروه زیربنایی مشکل ساز شده و بررسی طرح را به تاخیر می اندازد.

حقیقی خاطرنشان کرد: بر پایه پاسخ های روشن، شفاف و کامل به استعلامات است که می توان در خصوص تصویب طرح ها، تصمیم گرفت.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مصوبات دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه گذاری باید به صورت دقیق اجرا شود، گفت: لازم است گزارشی از مصوبات و اجرای آن ها ارائه و میزان همکاری دستگاه های اجرایی نیز مشخص شود.

به گزارش ایرنا، نخستین نقشه راه سرمایه‌گذاری کشور برای ایجاد تحول اساسی در محیط کسب و کار، شهریور سال 96 در زنجان به بهره‌برداری رسید.

گفتتنی است هم اکنون در شبکه پنجره واحد سرمایه گذاری استان، 30 واحد استانی و 74 واحد شهرستانی حضور دارند.

با اجرای پنجره واحد، 33 مورد استعلام های مورد نیاز در حوزه سرمایه گذاری در استان زنجان از این طریق انجام می شود.

*س_برچسب‌ها_س*