یک‌شنبه 15 مهر 1403

استاندار زنجان پای تلفن سامد بی‌واسطه مشکلات شهروندان را بررسی کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار زنجان پای تلفن سامد بی‌واسطه مشکلات شهروندان را بررسی کرد

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با حضور در پای تلفن سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت)، بدون واسطه مشکلات شماری از شهروندان استان را بررسی و نسبت به رفع این مسائل دستورات لازم را صادر کرد.

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه با 50 نفر از شهروندان استان زنجان به طور مستقیم گفت و گو کرد و با قول مساعدت و همکاری جدی جهت تسهیل در رفع این مشکلات، هریک از آنان را به معاونت های مختلف استانداری و دستگاههای اجرایی استان ارجاع داد تا پس از حل مسایل گزارش آن را به استانداری ارایه کنند.

وضعیت بیمه کارکنان شرکتی دانشگاه زنجان، مشکل تعدیل نیروی کارگران فصلی شهرداری زنجان، درخواست کار، مشکلات تعاونی مسکن علوم پزشکی، تسهیلات مسکن، سد معبر، وضعیت آسفالت معابر عمومی، دفع پسماند شهری و مسایل مبتلابه منطقه تفریحی گردشگری گاوازنگ زنجان از جمله مشکلاتی بود که شماری از تماس گیرندگان درخواست رسیدگی به آن ها را داشتند.

استاندار زنجان به شماری از تماس گیرندگان متقاضی شغل نیز توصیه کرد در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفوی زنجان که 400 نفر نیرو از میان واجدان شرایط بومی استان را گزینش خواهد کرد، شرکت کنند و تعدادی از این افراد نیز که شرط سنی لازم را برای استخدام در این شرکت را ندارند از سوی استاندار زنجان جهت معرفی به دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی به اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارجاع داده شدند.

مشکلات معشیتی و درمانی افرادیکه در تماس با سامد از استاندار زنجان استمداد کرده بودند نیز با ارایه راهکار و قول کمک های لازم در مسیر رفع قرار گرفت.

استاندار زنجان در پایان این ارتباط تلفنی 3 ساعته، دستورات لازم را برای حل مشکلات طرح شده صادر کرد.

به گزارش ایرنا، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره 111 این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

*س_برچسب‌ها_س*